يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 50915
منبع : خبرگزاری فارس
امروز در وزن منهاي 60 كيلوگرم انجام مي‌شود

جدال انتقامي ستاره كاراته قم با حريف ازبكستاني در فينال آسيا

قم نيوز : قم نیوز: ستاره كاراته استان قم امروز در جدالي انتقامي فينال رقابت‌هاي كاراته 2017 قهرماني مردان آسيا را با هدف كسب مدال طلا برابر كاراته‌كاي اهل ازبكستان برگزار مي‌كنند.
جدال انتقامي ستاره كاراته قم با حريف ازبكستاني در فينال آسيا
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های چهاردهمین دوره کاراته قهرمانی مردان و زنان آسیا امروز با جدال کاراته‌کاهای رده‌های سنی امید زیر 21 سال و بزرگسالان پیگیری می‌شود و ستاره کاراته استان قم یعنی امیر مهدی‌زاده در فینال وزن منهای 60 کیلوگرم برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌رود.

این در شرایطی است که مسابقات بزرگسالان و امید مردان و زنان کاراته‌کای قاره کهن به میزبانی شهر آستانه قزاقستان در جریان است و ملی‌پوش کاراته قم به عنوان عضو تیم ملی بزرگسالان ایران در سومین تجربه آسیایی خود برای کسب مدال طلا برابر حریفی مطرح و مدعی از کشور ازبکستان قرار می‌گیرد.

علاوه بر پیکارهای کاتای تیمی و انفرادی، مسابقات قسمت کومیته انفرادی نیز در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم بعد از پیروزی‌های قدرتمندانه خود در مقابل حریفانی از مالزی، ژاپن و عربستان به دیدار فینال راه یافته است.

در وزن منهای 60 کیلوگرم این رقابت‌ها، امیر مهدی‌زاده که سابقه کسب دو مدال برنز و طلا از دوره‌های قبلی رقابت‌های قهرمانی قاره کهن را دارد ابتدا با نماینده مالزی دیدار کرد و با نتیجه چهار بر یک گوویناش راجکومار را مغلوب کرد تا به مرحله دوم این رقابت‌ها راه یابد.

مهدی‌زاده در مسابقه دوم خود شوهی تویاما کاراته‌کای اهل کشور ژاپن را مقتدرانه با نتیجه هفت بر دو شکست داد و در دور سوم نیز با برتری در جدالی نزدیک و نفس‌گیر با حساب چهار بر سه برابر صعود الباشر از کشور عربستان خود را به مسابقه پایانی وزن منهای 60 رساند.

امیر مهدی‌زاده که در سال 2011 مدال برنز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا را کسب کرده و در سال 2015 نیز صاحب مدال طلای این پیکارها شده، امروز در دیدار نهایی مسابقات 2017 قهرمانی آسیا با هدف انتقام از حریف ازبکستانی و کسب نخستین طلای برون‌مرزی خود در سال ۹۶ برابر صدرالدین سایماتوف صف‌آرایی می‌کند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjihei.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما