دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 50923
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم

کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر جمعیت هلال احمر در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: با بررسی هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان جمعیت هلال احمر با کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.
کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر جمعیت هلال احمر در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم
به گزارش قم نیوز؛ محمد مصباحی اظهار کرد: هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان با بررسی و فعالیت های سال ۹۵ دستگاه ها بر اساس نظام جامع برنامه ریزی نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز که مجموعه منسجمی از ملاک های فعالیت در حوزه مربوطه و اجرا است، در نتایج ارزیابی جمعیت هلال احمر شایسته تقدیر دانست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: این ارزیابی به استناد بخشنامه ستاد مرکز و مستندات ارسالی از سوی دستگاه هایی که نشان از تلاش همه جانبه و قابل توجهی از سوی شورای اقامه نماز دستگاه در جهت شناسایی و پیاده سازی این نظام صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا، ستاد اقامه نماز استان با بررسی دقیق سرفصل ها و معیارها مورد سنجش و ارزیابی قرار دادن میزان تحقق توافقنامه مرکز و برنامه راهبردی استان در سال ۹۵ و میزان تکالیف و ماموریت های عمومی، حاکمیتی و قانونی دستگاه‌های اجرایی، میزان تحقق تکالیف و مسئولیت های اختصاصی و حاکمیتی در شاخص های برگزاری نماز جماعت در ادارات مختلف با حضور مدیران و کارکنان، برپایی خیمه های نماز در مناسبت ها و پاسخ به مسائل شرعی و اقامه نماز جماعت، تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان نماز و برگزاری جشن تکلیف فرزندان همکارانی که همه ساله به تکلیف می رسند با اهدای بسته فرهنگی همکاری مدیریت و دبیر با ستاد اقامه نماز مورد ارزیابی قرار داد.

مصباحی یادآور شد: در اعلام نتایج ارزیابی، جمعیت هلال احمر با کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcip3aw.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما