کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر جمعیت هلال احمر در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قم

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم , 26 تير 1396 ساعت 2:00

قم نیوز: دبیر ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: با بررسی هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان جمعیت هلال احمر با کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز؛ محمد مصباحی اظهار کرد: هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان با بررسی و فعالیت های سال ۹۵ دستگاه ها بر اساس نظام جامع برنامه ریزی نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز که مجموعه منسجمی از ملاک های فعالیت در حوزه مربوطه و اجرا است، در نتایج ارزیابی جمعیت هلال احمر شایسته تقدیر دانست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: این ارزیابی به استناد بخشنامه ستاد مرکز و مستندات ارسالی از سوی دستگاه هایی که نشان از تلاش همه جانبه و قابل توجهی از سوی شورای اقامه نماز دستگاه در جهت شناسایی و پیاده سازی این نظام صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا، ستاد اقامه نماز استان با بررسی دقیق سرفصل ها و معیارها مورد سنجش و ارزیابی قرار دادن میزان تحقق توافقنامه مرکز و برنامه راهبردی استان در سال ۹۵ و میزان تکالیف و ماموریت های عمومی، حاکمیتی و قانونی دستگاه‌های اجرایی، میزان تحقق تکالیف و مسئولیت های اختصاصی و حاکمیتی در شاخص های برگزاری نماز جماعت در ادارات مختلف با حضور مدیران و کارکنان، برپایی خیمه های نماز در مناسبت ها و پاسخ به مسائل شرعی و اقامه نماز جماعت، تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان نماز و برگزاری جشن تکلیف فرزندان همکارانی که همه ساله به تکلیف می رسند با اهدای بسته فرهنگی همکاری مدیریت و دبیر با ستاد اقامه نماز مورد ارزیابی قرار داد.

مصباحی یادآور شد: در اعلام نتایج ارزیابی، جمعیت هلال احمر با کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفته است.


انتهای پیام / 136


کد مطلب: 50923

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50923/کسب-عنوان-دستگاه-شایسته-تقدیر-جمعیت-هلال-احمر-ارزیابی-ستاد-اقامه-نماز-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir