يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 50931
با حضور مردم و طلاب و فضلای حوزه علمیه،

گرامیداشت واقعه حمله به مدرسه فیضیه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: طلاب حوزه های علمیه، یاد و خاطره جانسوز واقعه حمله ماموران رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در سالروز شهادت امام جعفر صاق را با عظمت هر چه بیشتر برگزار می‌کنند.
گرامیداشت واقعه حمله به مدرسه فیضیه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار می شود
گرامیداشت واقعه حمله به مدرسه فیضیه با سخنرانی دادستان کل کشور برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با صدور بیانیه ای از طلاب حوزه های علمیه خواست تا 25 شوال، سالروز شهادت جانگدار ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رئیس مذهب حقه جعفری، امام جعفر صادق و خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه را با عظمت هر چه بیشتر برگزار کنند.

در اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه آمده است: خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده ای از علما و طلاب و فضلای ارجند و مردم بی دفاع را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم حجت بن الحسن (عج)، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنیم.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه افزوده است: به مناسب این واقعه جانسوز، همگان در مراسمی که از سوی بیوت مراجع عظام و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده، شرکت می کنیم و همچنین طلاب و فضلایی که امکان مسافرت به شهرستان های مختلف را دارند، سفر کرده و مراسم روز شهادت را با عظمت برگزار کنند.

این مرکز تصریح کرده است: بعد ازظهر روز شهادت به مناسبت سالروز حمله عوامل طاغوت در مدرسه فیضیه مراسمی تشکیل می گردد و حضور همه طلاب و مردم شریف سبب تعظیم بیشتر این روز است.

* دادستان کل کشور، سخنران مراسم گرامی داشت واقعه حمله به مدرسه فیضیه
براساس اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، مراسم سالروز حمله عوامل طاغوت به مدرسیه فیضیه، عصر روز پنج شنبه 29 تیر ماه در سال 30 و 18 به وقت رسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

این مراسم طبق سنوات گذشته حسب الامر آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار می شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchzwnm.23nvxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما