يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 50939
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگي آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

اجراي تئاتر كرامت ويژه ايام دهه كرامت

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجراي تئاتر كرامت ويژه ايام دهه كرامت خبر داد.
اجراي تئاتر كرامت ويژه ايام دهه كرامت
اجراي تئاتر كرامت ويژه ايام دهه كرامت

به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن‌های دهه کرامت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه برگزار شد، با اشاره به شعار امسال مبنی بر اینکه در دهه کرامت در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم اظهار کرد: باید از مساعدت و کمک‌های مردمی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای معرفی حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار گیرد ایستگاه کریمانه در قالب ایستگاه‌های صلواتی در دستور کار است و سرود کرامت از دیگر برنامه‌های مردمی است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری تئاتر کرامت گفت: نمایشی برای ایام دهه کرامت متناسب با موضوعات مرتبط با شعار این دهه یا عناوین روزهای دهه کرامت اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ شادی و کرامت از دیگر برنامه‌های مردمی است که در قالب کلیپ، مسابقه و نکته‌های ناب برای شرکت در جشنواره فعالیت‌های مردمی برگزار می‌شود.

فلاحی عنوان کرد: درسنامه کرامت در قالب حلقه‌های معرفت و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌ها است که احکام، داستان، شعر، آیه و حدیث را شامل می‌شود.

وی با اشاره به کتاب کریمانه گفت: این کتاب برای ترویج کتابخوانی و تبیین سیر مطالعاتی در دستور کار است و سیر مطالعاتی در زمینه حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و شاه چراغ ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: حمایت‌های مردمی بر مبنای شعار سال و بهره‌گیری مادی و معنوی مردم در دستور کار است و سفر به حریم کریمان در قالب اردو به قم، شیراز و مشهد صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در نظر داریم از شادی این دهه برای شادی افراد دیگر بهره بگیریم بنابراین حمایت از بیماران خاص، تهیه جهیزیه زوج‌های جوان و همکاری باگروه‌های جهادی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcf11dt.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما