کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صدا و سیمای استان قم:

برنامه‌های دهه کرامت در اختیار شبکه‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 تير 1396 ساعت 20:29

قم نیوز: در دهه کرامت تیم تصویری و گزارشی صدا و سیمای استان قم به صورت ثابت در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور خواهد داشت تا برنامه‌های تصویری مورد نیاز را در اختیار شبکه‌های ملی و بین‌المللی قرار دهد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد لطفی‌نیاسر ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که ویژه دهه کرامت در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد،با بیان اینکه امسال به صورت جدی در راستای انعکاس برنامه‌های دهه کرامت گام برداشته‌ایم، اظهار کرد: ایجاد شور و معرفت باید در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد تا این اقدامات مورد عنایت حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشد.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس برنامه‌های دهه کرامت به یک ساعت خاص محدود نمی‌شود، تصریح کرد: با مجموعه استان‌های مختلف کشور از جمله مشهد و فارس برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است تا برخی برنامه‌ها به صورت همزمان اجرا شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم خاطرنشان کرد: در پنج روز نخست دهه کرامت تیم تصویری و گزارشی صدا و سیمای استان قم به صورت ثابت در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حضور خواهد داشت تا برنامه‌های تصویری مورد نیاز را در اختیار شبکه‌های ملی و بین‌المللی قرار دهد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه کرامت به صورت بین‌المللی عنوان کرد: برای برنامه‌های مختلف از جمله شعر کرامت پوشش خبری و گزارشی مطلوبی دنبال شده است؛ اکنون هر دستگاهی مرتبط با حضرت معصومه سلام‌الله علیها یک کار فرهنگی متفاوت و یژه‌ای را دنبال کند مورد پوشش خبری قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی‌نیاسر با تاکید بر اینکه صدا و سیما از ظرفیت‌های مختلف خود برای دهه کرامت اسفتاده می‌کند، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با شبکه‌های بین‌المللی از جمله الکوثر، العالم و پرس انجام شده است تا بتوانیم از ظرفیت آنها نیز استفاده کنیم؛ کارهایی که با محوریت مردم دنبال می‌شود از اولویت بیشتری در انعکاس خبری برخودار است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 50943

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50943/برنامه-های-دهه-کرامت-اختیار-شبکه-های-بین-المللی-قرار-می-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir