کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از امروز در خانه تكواندو قم صورت گرفت:

آغاز اردوي تيم ملي تكواندو نونهالان در قم

آمادگي ملي‌پوشان براي مسابقات جهاني

خبرگزاری فارس , 25 تير 1396 ساعت 19:01

قم نیوز: اردوي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو رده سني نونهالان كشورمان در راه كسب آمادگي حضور در مسابقات جهاني 2017 از امروز در قم آغاز شد.


به گزارش قم نیوز، اعضای تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان کشورمان بعد از حضور در شهر قم و استقرار در محل اقامت خود، بلافاصله به خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم رفتند تا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی رسما آغاز کنند.

این در حالی است که به تازگی رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نونهالان ایران به پایان رسیده و نفرات برتر این پیکارها به همراه چهره‌های شاخصی که عملکرد فنی مطلوبی از نگاه کادر فنی داشتند، به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان ایران دعوت شده‌اند.

این تکواندوکاران زیر نظر کادر فنی اردوی یک هفته‌ای را به میزبانی هیأت‌ تکواندو استان قم پیش‌رو دارند، ضمن اینکه با نظر کادر فنی تیم ملی به احتمال فراوان یک رقابت درون اردویی دیگر نیز در قم برگزار می‌شود تا از بین نفرات حاضر در اردو، بهترین‌ها برای اعزام به پیکارهای برون‌مرزی سال جاری انتخاب شوند.

البته با هماهنگی به عمل آمده بین کادر فنی تیم ملی و هیأت‌ تکواندو استان قم، نفرات اول مسابقات نونهالان تکواندو قم که 23 تیر ماه برگزار شد، به همراه منتخبان فنی این مسابقات به مدت یک هفته همراه با اعضای تیم ملی در خانه تکواندو قم تمرین خواهند کرد.

این در شرایطی است که با پایان نخستین مرحله مسابقات انتخابی تیم ‌ملی تکواندو نونهالان پسر ایران، در نهایت 15 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ‌ملی را کسب کردند تا از امروز خود را برای حضور در پیکارهای 2017 قهرمانی نونهالان جهان آماده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم ‌ملی نونهالان پسر ایران به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در سومین دوره پیکارهای قهرمانی در 10 وزن شامل اوزان منهای 33، 37، 41، 45، 49، 53، 57، 61، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو قم برگزار می‌شود، ‌در حالی که هدایت این تیم برعهده محمد رضا یاری به عنوان سرمربی است و یوسف کرمی نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم حضور دارند.

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 50946

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50946/آغاز-اردوي-تيم-ملي-تكواندو-نونهالان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir