يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 50947
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم:

نباید مسائل‌ حاشیه‌ای مانع پیشرفت استان شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: تفکر و رویکرد صحیح برای نهادها و سازمان‌ها یک اصل مهم به شمار می‌رود و نباید اجازه بدهیم که مسائل حاشیه ای و بی اهمیت مانع پیشرفت استان شوند.
نباید مسائل‌ حاشیه‌ای مانع پیشرفت استان شود
نباید مسائل‌ حاشیه‌ای مانع پیشرفت استان شود
به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه  GNAFکه در دفتر معاونت توسعه استانداری در قم برگزار شد اظهار کرد: به روز شدن اطلاعات در حوزه GNAF بسیار مهم است و نباید در آ ن هیچ گونه کوتاهی صورت بگیرد زیرا این پروژه فرصتی استثنایی برای شهر قم به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: استان قم همیشه تلاش کرده که در تمام زمینه‌ها الگو باشد. برای اجرا و عملی شدن این پروژه نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم خاطرنشان کرد: تفکر و رویکرد صحیح برای نهادها و سازمان‌ها یک اصل مهم به شمار می‌رود و نباید اجازه بدهیم که مسائل حاشیه ای و بی اهمیت مانع پیشرفت استان شوند.

وی تصریح کرد: درقانون برنامه ششم، تمام دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند که تبادل اطلاعات داشته باشند پس اطلاعات نباید پوشیده بماند. چالش‌ها باید پیگیری شوند و اطلاعات درست و دقیق در اختیار مردم قرار داده شود.

موسوی در پایان سخنان خود، افزود: در مباحث نظام اداری تحولاتی صورت گرفته که در قالب اقتصاد مقاومتی نام گرفته است که برای بقای این تحولات لازم است نهادها با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcefo8n.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما