کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار قم:

نباید مسائل‌ حاشیه‌ای مانع پیشرفت استان شود

خبرگزاری فارس , 25 تير 1396 ساعت 19:45

قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: تفکر و رویکرد صحیح برای نهادها و سازمان‌ها یک اصل مهم به شمار می‌رود و نباید اجازه بدهیم که مسائل حاشیه ای و بی اهمیت مانع پیشرفت استان شوند.


به گزارش قم نیوز، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه  GNAFکه در دفتر معاونت توسعه استانداری در قم برگزار شد اظهار کرد: به روز شدن اطلاعات در حوزه GNAF بسیار مهم است و نباید در آ ن هیچ گونه کوتاهی صورت بگیرد زیرا این پروژه فرصتی استثنایی برای شهر قم به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: استان قم همیشه تلاش کرده که در تمام زمینه‌ها الگو باشد. برای اجرا و عملی شدن این پروژه نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم خاطرنشان کرد: تفکر و رویکرد صحیح برای نهادها و سازمان‌ها یک اصل مهم به شمار می‌رود و نباید اجازه بدهیم که مسائل حاشیه ای و بی اهمیت مانع پیشرفت استان شوند.

وی تصریح کرد: درقانون برنامه ششم، تمام دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند که تبادل اطلاعات داشته باشند پس اطلاعات نباید پوشیده بماند. چالش‌ها باید پیگیری شوند و اطلاعات درست و دقیق در اختیار مردم قرار داده شود.

موسوی در پایان سخنان خود، افزود: در مباحث نظام اداری تحولاتی صورت گرفته که در قالب اقتصاد مقاومتی نام گرفته است که برای بقای این تحولات لازم است نهادها با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 50947

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50947/نباید-مسائل-حاشیه-ای-مانع-پیشرفت-استان-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir