يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : 50952
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برند تجاری معروف در آمریکا روسری‌های محجبه جین می‌فروشد

قم نيوز : قم نیوز: برند تجاری شناخته شده «امریکن ایگل» به گروه فروشندگان پوشاک اسلامی در غرب پیوسته و محصول جدیدی با نام «حجاب جین» به فروش می‌رساند.
برند تجاری معروف در آمریکا روسری‌های محجبه جین می‌فروشد
برند تجاری معروف در آمریکا روسری‌های محجبه جین می‌فروشد
به گزارش قم نیوز، برند تجاری معروف و شناخته شده آمریکایی «امریکن ایگل» از این پس روسری‌های اسلامی و محجبه نیز می‌فروشد.

امریکن ایگل که در اوایل این ماه با گذاشتن مجموعه‌ای از تصاویر یک دختر مسلمان با لباس‌های محجبه، روسری‌ها و حجاب جین اسلامی را در اینستاگرام تبلیغ کرده بود، اکنون پا را فراتر گذاشته و در حال حاضر در سایت خود این مجموعه را با قیمت 19.95 دلار به فروش گذاشته است.

 * گسترش صنعت پوشش اسلامی در غرب

این برند تجاری تصمیم گرفته به دیگر برندهای تجاری متعدد پوشاک که لباس‌های حجابی و اسلامی را به فروش می‌رسانند بپیوندد. به نظر می‌رسد صنعت پوشش اسلامی در غرب به شکل قابل توجهی به رو به گسترش باشد. برای مثال در ماه مارس امسال برند تجاری پوشاک نایک اعلام کرده بود که لباس‌های حجابی ورزشی مخصوص ورزشکاران زن مسلمان تولید خواهد کرد تا ورزشکاران مسلمان بتوانند با لباس‌های محجوب و در عین حال راحت‌تری در مسابقات شرکت کنند. در فوریه نیز نمایشگاه ‌لباس اسلامی در لندن برگزار شد.

حلما ادن، 19 ساله چهره اسلامی این شرکت پوشاک چند روز پیش این محصول را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و از آن با عنوان «جین اسلامی» یاد کرده بود.

ادن پیشتر درباره بازار اسلامی در غرب گفته بود: پیدا کردن لباس محجبه برای ما دختران مسلمان بسیار سخت است و محصولاتی نیز که در بازارهای غربی وجود دارد بسیار محدود و کم تنوع هستند. و این مسئله همیشه توجه من را به خود جلب می‌کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauonm.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما