دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 50980
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری

روحانی مضروب در حادثه مترو شهر ری؛ ضارب از اراذل و اوباش بود

موضوع امر به معروف خلاف واقعیت است
قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام و المسلمین خلیل ذوالفقاری گفت: بحث حمله ضارب به من هیچ دلیلی نداشت و بحث امر به معروف هم نبود، وی فرد معلوم الحال بود که با عربده کشی با رد شدن از کنار من مرا از ناحیه گردن مجروح کرد.
روحانی مضروب در حادثه مترو شهر ری؛ ضارب از اراذل و اوباش بود/ موضوع امر به معروف خلاف واقعیت است
روحانی مضروب در حادثه مترو شهر ری؛ ضارب از اراذل و اوباش بود/ موضوع امر به معروف خلاف واقعیت است
به گزارش قم نیوز، مضروب حادثه مترو شهر ری  اظهارداشت: ضارب بصورت ناگهانی از پشت حمله کرد‌؛ موضوع امر به معروف صحت ندارد و اینکه در رسانه ها تبلیغ می شود خلاف واقع است، من لیاقت جانبازی در این راه را نداشته ام.

قاضی سابق دادگاه خانواده شهرستان ری افزود: من ضارب را اصلا ندیدم و به صورت ناگهانی و از پشت با جسمی تیز ضربه ای به گردنم وارد کرد که بعد شنیدم تیغ موکت بری بوده است.

روحانی مجروح حادثه 24 تیرماه ایستگاه مترو شهرری با بیان اینکه همه این وقایع در چند ثانیه افتاد ادامه داد: وقتی ضربه به گردنم وارد شد درصدد مقاومت برآمده و تلاش کردم جسم تیز را از ضارب بگیرم، به همین دلیل و با مقاومت در برابر حمله ضارب، کف دست چپ و گونه سمت راست صورتم نیز دچار پارگی شد و پس از آن از حال رفته و چیزی متوجه نشدم.

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: 2 نفر از حاضران در ایستگاه مترو نیز تلاش کردند که جسم تیز را از ضارب بگیرند که این 2 نفر نیز در جریان درگیری با ضارب مصدوم شدند.

وی با اشاره به بهبود شرایط جسمی خود، تصریح کرد: همه کادر بیمارستان 7تیر، اعم از پزشکان و پرستاران خدوم برای بهبودی من تلاش مضاعفی دارند و برای اطمینان خاطر، بنده را در بخش مراقبت های ویژه بستری کردند که پس از انتقال به بخش و در صورت نبودن مشکل تا اواخر هفته از بیمارستان مرخص می شوم.

حجت الاسلام ذوالفقاری در خصوص انتشار مطالبی مبنی بر اینکه حادثه پس از اقدام وی برای امر به معروف ضارب روی داده، تاکید کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.

در ادامه نیز سرپرستاری بخش مراقبت های ویژه بیمارستان 7 تیر به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: وقتی مصدوم به بیمارستان 7 تیر انتقال داده شد، خونریزی شدید داشت و در سمت چپ گردن وی برشی به طول 10 سانتیمتر و عمق 2 سانتیمتر ایجاد شده بود، همچنین بریدگی نسبتا زیادی در دست چپ و گونه راست ایشان(صورت) ایجاد شده بود که در مرحله اول تلاش شد جلوی خونریزی عروق گرفته شده و خون لازم به ایشان تزریق شد.

خانم محمدی ادامه داد: ترمیم محل جراحت این مجروح با موفقیت انجام شد و هم اکنون ایشان در بخش مراقبت های ویژه برای اطمینان کامل از ثبات شرایط بستری است و فردا به بخش منتقل شده و در صورتی که شرایط راضی کننده باشد پس فردا(سه شنبه) از بیمارستان مرخص می شود.

لازم به ذکر است روز 24 تیرماه مرد 40 ساله با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری کرد که دراین حادثه یک روحانی و 2 شهروند دیگر مجروح شدند که با ورود نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه مترو برای برقراری نظم و خاتمه دادن به ماجرا، فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد توجهی نکرده و در نهایت با تیراندازی پلیس از ناحیه پا مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

انتهای پیام  / 137
https://qomnews.ir/vdcbg9bs.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما