کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ميزباني قم از رقابت اميدها و اعزام به واليبال جوانان كشور

خبرگزاری فارس , 26 تير 1396 ساعت 19:34

قم نيوز: مسابقات والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه نظیر نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود


به گزارش قم نيوز، محمدمهدی حلوایی امروز اظهار کرد: مسابقات والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه نظیر نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و دختران و پسران والیبالیست سراسر کشور در این سه رده سنی به نمایندگی از استان‌های مختلف به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با هدف رشد و توسعه والیبال در سراسر کشور و در قالب دسته‌های اول، دوم و سوم بین تمام استان‌ها به انجام می‌رسد و نمایندگان والیبال استان قم نیز در هر دو بخش دختران و پسران با مربیان با دانش بومی و ترکیبی از استعدادهای این رشته با حریفان مسابقه می‌دهند.

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم اضافه کرد: سال گذشته این رقابت‌ها برای والیبال قم دستاورد بسیار خوبی به دنبال داشت و تیم‌ نوجوانان هیأت‌ قم موفق به کسب مقام قهرمانی شد، تیم جوانان والیبال قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید و تیم دختران امید قم نیز رتبه سوم ایران را کسب کرد.

وی یاد آور شد: امسال نیز تیم‌های والیبال قم با توجه به سرمایه‌گذاری بسیار خوب در رده‌های سنی پایه و عضویت نخبه‌های این طرح سرمایه‌گذاری در ترکیب تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید قطعا از شانس کسب رتبه در مسابقات قهرمانی کشور برخوردار هستند.

حلوایی در ادامه به میزبانی قم از رقابت‌های والیبال قهرمانی سال 1396 کشور اشاره و بیان کرد: فدراسیون والیبال میزبانی مسابقات والیبال دسته دوم رده سنی امید ایران را به هیأت‌ والیبال قم سپرده و این رقابت‌ها را از ششم تا سیزدهم مرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از اعزام تیم رده سنی جوانان قم به مسابقات کشوری نیز خبر داد و در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اعزام تیم والیبال نوجوانان قم به پیکارهای کشوری، مسابقات دسته دوم والیبال جوانان کشور نیز پیش‌روی استعدادهای والیبال قم است و تیم قم از پانزدهم شهریور در کرمانشاه با حضور تیم‌های 10 استان برای کسب رتبه به میدان می‌رود.
انتهاي پيام / 137

انتهای پیام /  137


کد مطلب: 50995

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50995/ميزباني-قم-رقابت-اميدها-اعزام-واليبال-جوانان-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir