سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : 51006
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ كبدي استان قم:

كبدي‌كاران نوجوان و جوان قم براي قهرماني ايران مدعي هستند

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌ كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران دو رده سني نوجوانان و جوانان قم با صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي كشوري، براي كسب عنوان قهرماني به مصاف حريفان خواهند رفت.
كبدي‌كاران نوجوان و جوان قم براي قهرماني ايران مدعي هستند
كبدي‌كاران نوجوان و جوان قم براي قهرماني ايران مدعي هستند
به گزارش قم نيوز، مسلم رشیدی امروز اظهار کرد: رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور در منطقه 6 با حضور تیم‌های سمنان، مرکزی، قم و البرز به میزبانی خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به انجام رسید و با صعود هر دو نماینده قم به پایان رسید.

وی ادامه داد: کبدی‌کاران نوجوان قم در نخستین مسابقه خود از پیکارهای کبدی منطقه ۶ قهرمانی کشور برابر مرکزی به برتری 48 بر 41 دست یافتند، در دومین مسابقه تیم هیأت‌ البرز را با نتیجه 58 بر 34 شکست داد اما مسابقه بعدی برابر سمنان با حساب 42 بر 44 مغلوب شد.

رئیس هیأت‌ کبدی استان قم افزود: تیم جوانان هیأت‌ کبدی استان قم نیز در نخستین دیدار خود از مسابقات جوانان کبدی منطقه ۶ کشور مقابل تیم هیأت‌ البرز 44 بر 36 پیروز شد، در مسابقه دوم خود با حساب 66 بر 30 برابر هیأت‌ سمنان به برتری رسید و در مسابقه پایانی 45 بر 40 تیم هیأت‌ مرکزی را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: با پایان رقابت تیم‌های حاضر در منطقه 6 کبدی جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی هیأت‌ کبدی استان قم، تیم‌های صعود کننده از دو رده سنی جوانان و نوجوان در حالی مشخص شدند که در رده سنی نوجوانان هیأت‌ سمنان در صدر ایستاد و قم رتبه دوم را کسب کرد تا این دو تیم راهی مرحله نهایی شوند.

رشیدی ابراز کرد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های رده سنی جوانان منطقه 6 کشور در خانه کبدی قم، تیم میزبان یعنی جوانان هیأت‌ کبدی قم در صدر ایستاد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله نهایی شد و تیم جوانان هیأت‌ مرکزی با کسب رتبه دوم مجوز صعود به دور پایانی را به دست آورد.

وی تصریح کرد: صعود هر دو تیم نوجوانان و جوانان هیأت‌ کبدی استان قم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور نشان داد که این رشته در قم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به وجود مربیان توانمند و با دانش و همچنین امکانات خوب در هر دو رشته ساحلی و سالنی، آینده‌ درخشانی در انتظار کبدی قم است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb0gbs.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما