سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 51032
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم:

صندلي‌هاي سينمايي قم دو برابر مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از افزايش دو برابري صندلي‌هاي سينمايي قم تا پايان امسال خبر داد.
صندلي‌هاي سينمايي قم دو برابر مي‌شود
صندلي‌هاي سينمايي قم دو برابر مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدموسی حسینی کاشانی امروز با اشاره به پیگیری مباحث مربوط به سینما اظهار کرد: احداث سینما یکی از رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در مجتمع‌های تجاری و به طور مستقیم را شامل می‌شود که اقدامات خوبی در استان قم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نوید داده می‌شود که تعداد صندلی‌های سینمایی به حداقل دو برابر میزان کنونی تا پایان امسال می‌رسد. بحث دیگر دیجیتال کردن مجتمع‌های فرهنگی است که مجتمع‌های فرهنگی به سیستم دیجیتال مجهز و ظرفیت نمایش فیلم پیدا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به طرح سینما سیار یا سلام سینما گفت: این طرح چند روز گذشته در کهک اجرا شد. برنامه‌ریزی شده در دهه کرامت در همه بخش‌ها و روستاها با کمک بخش خصوصی اکران فیلم های سینمایی داشته باشیم.

وی به پیگیری تعامل جدی با حوزه علمیه در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در نظر داریم از ظرفیت‌های حوزه استفاده کنیم و برنامه‌های مختلف داشته باشیم. در زمینه تولید محتوا به کمک حوزه نیاز است و البته مقدمات آن در زمینه فیلم و تئاتر دینی شروع شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauwnm.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما