سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 51044
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبرداد:

غبارروبی ۶ امامزاده با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در سطح استان برای امامزادگان برنامه‌های بسیاری در دهه کرامت در دستور کار قرار داده‌ایم؛‌ ۶ مورد از غبارروبی‌ها با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) انجام می‌شود.
غبارروبی ۶ امامزاده با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
غبارروبی ۶ امامزاده با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت امنای امامزاده موسی مبرقع(ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) که در سالن جلسات محراب انجام شد، با اشاره به اینکه حرم مطهر نسبت به معرفی امامزادگان استان اهتمام جدی دارد، اظهار کرد: امسال برای دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سطح ملی و بین‌المللی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت هر روز غبارروبی یک امامزاده پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در سطح استان قم برای امامزادگان برنامه‌های بسیاری در این دهه در دستور کار قرار داده‌ایم؛‌ 6 مورد از غبارروبی‌ها با حضور خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری همایش بزرگداشت حضرت موسی مبرقع(ع) یاد کرد و گفت: علاوه بر برنامه غبارروبی برای این امامزاده شاخص یک همایش ویژه نیز در استان قم برگزار می‌شود تا بتوانیم در راستای معرفی آستان مقدس امامزادگان چهل اختران و امامزاده موسی مبرقع(ع) به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی جایگاه حضرت موسی مبرقع(ع) تصریح کرد: امیدواریم در خطبه‌های نماز جمعه نیز به ظرفیت‌ها امامزادگان اشاره شود تا در شعاع نور حضرت مصعومه(سلام‌الله علیها)، امامزادگان قم را نیز به زائران و مجاوران معرفی کنیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdoz0k.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما