سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 51050
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم:

دمای قم به 39 درجه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: امروز حداقل دمای استان 23 درجه و حداکثر دمای استان قم 39 درجه است.
دمای قم به 39 درجه می‌رسد
دمای قم به 39 درجه می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل دمای استان قم 23 درجه و حداکثر دمای استان 39 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به 22 درجه و 40 درجه می‌رسد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، روز جمعه هم حداکثر و حداقل دمای استان قم 41 درجه و 21 درجه است.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین نقطه استان قم منطقه جمکران با 40 درجه و منطقه دستجرد نیز در این مدت سردترین نقطه استان با 20 درجه بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در روز پنج شنبه آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در این روز جهت وزش باد در قم شرقی خواهد بود و حداکثر سرعت وزش باد در استان در روز پنجشنبه به 30 تا 45 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای شهر قم در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت کمترین و بیشترین دمای این شهر 23 درجه و 39 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت تغییرات دمایی استان قم طی روزهای آتی روند افزایشی دارد، اما در روز جمعه شاهد ثبات دما در استان خواهیم بود، همچنین طی روزهای آتی گرد و خاک در قم نداریم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcawwnm.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما