سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 5110
بنایی:

حتی یک ثانیه از وقت نمایندگی خود را هدر نداده ام

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهادت می‌دهم حتی یک ثانیه از وقت مردم قم را در دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی هدر نداده ام.
حتی یک ثانیه از وقت نمایندگی خود را هدر نداده ام
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی شامگاه یکشنبه در جمع اهالی جعفریه در پاسخ به اظهارنظر یکی از شهروندان این شهر در مورد نحوه حضور وی در مجلس برای دفاع از مردم قم اظهار داشت: بنده یکی از نمایندگانی بودم که همیشه در جلسات مهم مجلس حضور فعال داشتم و ذره‌ای از حق و حقوق شهروندان نگذشتم و شهادت می‌دهم که حتی یک ثانیه از وقت مردم استانم را در مجلس هدر ندادم.

وی با تاکید بر اینکه وجب به وجب خاک مقدس قم باید آباد شود، اظهار داشت: این تربت پاک که مورد عنایت و توجه اهل بیت است باید در شان همین بزرگواران آباد و کامل شود.

جعفرآباد قطب کشاورزی قم
عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بخش جعفرآباد قطب بزرگ کشاورزی استان قم است، گفت: این بخش با فرآورده‌های مهم و زیربنایی کشاورزی خود عهده دار بخش کشاورزی استان قم است و هر عمران و آبادانی که در این بخش صورت می‌گیرد باید در راستای حمایت از کشاورزان زحمتکش این منطقه باشد.

وی به خدماتی که در ۴ ساله گذشته در بخش جعفرآباد انجام شده اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که مورد درخواست کشاورزان این منطقه است تعیین نرخ تضمینی پنبه و رعایت قیمت منطقی توسط کارخانجات پنبه پاک کنی است که در این زمینه پیگیری‌های خاصی را داشته‌ایم و این مسئله مهم در حال برطرف شدن است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعتبارات خوبی به این منطقه اختصاص یافته است، افزود: این اعتبارات در قالب پروژه‌های مختلف عمرانی به این بخش اختصاص یافته و استاندار قم با دو سفری که به این بخش داشته این پروژه‌ها را به بهره برداری رسانده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.zawct1azubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما