سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 5137
به میزبانی ارومیه صورت می گیرد؛

دعوت شدن 6 کاراته کای قمی به انتخابی تیم ملی کاراته

قم نيوز : قم نیوز: شش کاراته کای قمی با دعوت به مرحله دوم انتخابی تیم ملی، برای عضویت در تیم‌های سه رده سنی با حریفان خود پیکار می‌کنند.
دعوت شدن 6 کاراته کای قمی به انتخابی تیم ملی کاراته
به گزارش قم نیوز، مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی کاراته در حالی از امروز برگزار می‌شود که در بین کاراته کاهای دعوت شده از نقاط مختلف کشور شش کاراته کای قمی نیز حضور دارند.

این در حالی است که رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته از امروز با حضور ۱۱۱ کاراته‌کا در ارومیه برگزار می‌شود و کاراته کاهای دعوت شده به این مرحله در تلاش برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در مسابقات برون مرزی به روی تاتامی می‌روند.

این رقابت‌ها در حالی برنامه ریزی شده است که مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هفته گذشته در تبریز برگزار شد و در نهایت نفرات برتر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

برای همین منظور علیرضا سلیمانی سرمربی تیم‌های رده‌های سنی پایه اسامی ۱۱۱ کاراته کا را برای حضور در مرحله دوم مسابقات انتخابی اعلام کرد که این نفرات باید در ارومیه برای حضور در اردوی تیم ملی به روی تاتامی بروند.

محمد حمیدی، فرزاد رضایی، محمد حسین حسینی، وحید برخوردار، محمد حیدری و امیر حسین جوادی شش کاراته‌کای قمی هستند که هر یک در رده‌های سنی مختلف در دومین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با حریفان مسابقه خواهند داد.

سایر دعوت شدگان به این مرحله از استان‌های گلستان، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، گیلان، کرمان، هرمزگان، فارس، مرکزی، زنجان، بوشهر، ایلام، لرستان، همدان، سیستان و بلوچستان، البرز، اردبیل، کرمانشاه، کردستان و تهران هستند.

نفرات دعوت شده از بین کاراته کاهای توانمند و مستعد قمی به تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در حالی معرفی شدند که رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در تمام این رده‌ها با درخشش کاراته کاهای قمی همراه بود.

علاوه بر شش کاراته کایی که به تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید کشورمان دعوت شده اند، در حال حاضر سه کاراته کای قمی دیگر نیز در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان حضور دارند و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند.

امیر مهدیزاده، ناصر نجفی و محمد هادی داود آبادی سه کاراته کای قمی هستند که نشان‌های طلا، برنز و طلای قهرمانی کاراته رده سنی بزرگسالان کشور را به خود اختصاص دادند در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23nzqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما