چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 51409
منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم

امیرآبادی فراهانی: مجلس و دولت در کنار هم به دنبال رفع مشکل بیکاری هستند،

لزوم حمایت بانک‌ها برای اشتغال‌زایی در کشور
قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت کمک خواهد کرد تا موضوع اشتغال سرو سامان پیدا کند.
امیرآبادی فراهانی: مجلس و دولت در کنار هم به دنبال رفع مشکل بیکاری هستند،
به گزارش قم نیوز، کارگروه تخصصی اشتغال استان قم به ریاست حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رضا سیار فرماندار قم، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم تشکیل شد.

در این نشست نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از دولت گفت: مهم‌ترین برنامه اساسی کشور اشتغال است و دولت سالی یک میلیون شغل را باید ایجاد کند و لازم است که همه از دولت جمهوری اسلامی حمایت کنیم زیرا موفقیت دولت، موفقیت ملت است.

امیرآبادی با اشاره به فرآیندهای دریافت تسهیلات افزود: ان‌شاءالله با توان مضاعف و با کمک بانک‌ها همه با هم قم را به جایگاهی که در جهان اسلام دارد رسانده و موضوع اشتغال و معضل بیکاری را حل کنیم. مجلس هم به دولت کمک خواهد کرد تا موضوع اشتغال سرو سامان پیدا کند. آنچه که در قم شهر کریمه اهل بیت (علیها سلام ) به دنبال آن هستیم حل  مسئله بیکاری است که باید کمک کنیم تا حل شود و به نظر ضروری می رسد تا بانک‌ها نیز همکاری کنند تا دولت را  در این هدف بزرگ یاری کرده تا موفق شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci35aw.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما