چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 51413
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
عضو شورای اسلامی شهر قم:

تبلیغات محیطی در حوزه فرهنگ شهروندی تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه تبلیغات محیطی در حوزه فرهنگ شهروندی باید تقویت شود گفت: با هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های شهری باید نگاه ویژه به فرهنگ شهروندی در قم داشت.
تبلیغات محیطی در حوزه فرهنگ شهروندی تقویت شود
تبلیغات محیطی در حوزه فرهنگ شهروندی تقویت شود
به گزارش قم نیوز، عباس کمال‌زاده در جلسه شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شهرداری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد شکل‌گیری فعالیت‌های شاخصی در حوزه فرهنگی ورزشی در شهر هستیم.

وی با اشاره به محوریت مساجد در فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت مدارس نیز استفاده کرده و با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌های ویژه‌ای را اجرایی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه فعالیت‌های فرهنگی در پردیسان گفت: در این منطقه به سبب تراکم بالای جمعیتی که وجود دارد باید نگاهی جدی در حوزه فرهنگی و ورزشی داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی در شهر قم خاطرنشان کرد: مشکلات شهر و نواقصی که وجود دارد باید انگیزه‌ای برای مدیران باشد تا بیش از پیش تلاش کرده تا مشکلات را برطرف کنند.

کمال‌زاده با تاکید بر اینکه تبلیغات محیطی در حوزه فرهنگ شهروندی باید افزایش بیشتری یابد افزود: با هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های شهری باید نگاه ویژه به فرهنگ شهروندی در قم داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdso0k.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما