چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 51414
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم :

ورزش همگانی در قم توسعه می یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تلاش ویژه‌ای توسط مدیریت شهری قم به ورزش همگانی در حال انجام است و در کنار این مساله به دنبال تقویت ورزش بانوان در شهر قم هستیم.
ورزش همگانی در قم توسعه می یابد
ورزش همگانی در قم توسعه می یابد
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی در جلسه شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، به فعالیت‌های نوروزی این سازمان در شهر قم اشاره کرد و گفت: برپایی تور قم‌گردی، برپایی نمایشگاه نوروزی با موضوعات فرهنگی ورزشی در بوستان‌های شهر، اجرای جنگ‌های شادی و... از جمله اقدامات در نوروز است.

وی به برگزاری دوره‌های نجوم و قرآن در خلال برنامه‌های نوروزی اشاره نمود و گفت: تلاش ویژه‌ای توسط مدیریت شهری قم به ورزش همگانی در حال انجام است و در کنار این مساله به دنبال تقویت ورزش بانوان در شهر قم هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ورزش، بانوی سالم، خانواده سالم در بوستان نرگس، خاطرنشان کرد: در این برنامه بازی‌های بومی و محلی اجرا شد و استقبال چشم‌گیری از سوی بانوان صورت گرفت

وی به برگزاری همایش خانوادگی آهنگ نشاط و تندرستی در بوستان بنیادی اشاره کرد و گفت: بوستان بنیادی محور برنامه‌های فرهنگی ورزشی در شهر قم است چراکه مورد توجه ویژه مردم و مسافران است.

رفیعی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نمادهای رضوی افزود: همایش خانوادگی جوان مهدوی نیز از دیگر برنامه‌های سازمان بوده که در منطقه نیروگاه برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceee8n.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما