چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 51415
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
عضو شورای اسلامی شهر قم :

رویکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم در فعالیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت تقویت فضاهای اختصاصی بانوان گفت: برای سلامت خانواده و تقویت این بنیان مهم اجتماعی باید به بانوان توجه بیشتری صورت گیرد.
رویکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم در فعالیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است
رویکرد سازمان فرهنگی شهرداری قم در فعالیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز، طوبی حجازی در جلسه شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، با اشاره به تغییراتی که در فعالیت‌های این سازمان ایجاد شده است گفت: اینکه رویکرد سازمان به سمت تکالیف شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سوق داده شده قابل تقدیر است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بر محله‌محور شدن این فعالیت‌ ها خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی روی مسیر اصلی فعالیت قرار گرفته و امیدواریم با بودجه بسیار خوبی که امسال برای این بخش در نظر گرفته شده اقدامات قابل توجهی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و تقویت امکانات مرتبط با بانوان صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت تقویت فضاهای اختصاصی بانوان بیان کرد: برای سلامت خانواده و تقویت این بنیان مهم اجتماعی باید به بانوان توجه بیشتری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی راه خود را پیدا کرده است افزود: شهرداری نباید به سازمان فرهنگی به عنوان یک مجموعه درآمدزا نگاه کند و ارزش افزوده این سازمان سلامت و آرامش مردم است.

حجازی با تاکید بر اینکه تقویت برنامه های ویژه‌ جوانان آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد گفت: باید نگاه ویژه‌ای به تقویت فعالیت‌های حوزه جوانان داشت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftjdt.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما