چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 51426
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور استاندار قم؛

نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی قم به بهره برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی با حضور استاندار قم، نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی استان قم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان در بیمارستان نکویی به بهره برداری رسید.
نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی قم به بهره برداری رسید
نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی قم به بهره برداری رسید

به گزارش قم نیوز، محمدرضا مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار دولت در قالب طرح تحول نظام سلامت توجه به امر ناباروری و درمان آن بود که مراکز ناباروری را در کشور احداث کرد.

وی اظهار داشت: استان قم دارای یک مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی است که تا قبل از راه اندازی مرکز دولتی، زوج های جوان را به این مرکز اعزام و طی سال ۹۵ و سه ماهه اول سال جاری، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به عنوان فرانشیز برای آنها پرداخت کرده ایم.

مظفری عنوان داشت: برای راه اندازی مرکز ناباروری دولتی استان قم، ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که تجهیزات به کار گرفته شده در آن مجهزترین و بهترین تجهیزات روز دنیا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به هزینه‌های درمان در این مرکز گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که زوج‌های جوان تنها ۱۵ درصد هزینه درمان را پرداخت کنند و ۸۵ درصد مابقی را نیز ما متقبل خواهیم شد.

وی در ادامه به میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه‌ها اشاره کرد و گفت: این مطالبات موجب شده که کارانه پزشکان و پرستاران در استان قم پرداخت نشود و با وجود این موضوع هیچ خدمتی در مراکز درمانی قم تعطیل نشده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-knm.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما