چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 51438
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
از آغاز انقلاب بحرین در سال ۲۰۱۱ تاکنون ؛

رژیم آل‌خلیفه ۱۱ هزار بازداشت خودسرانه انجام داده است

قم نيوز : قم نیوز: مردم بحرین از آغاز انقلاب ۱۴ فوریه در سال ۲۰۱۱ تا کنون شاهد بیش از یازده هزار بازداشت خودسرانه توسط رژیم آل خلیفه بوده اند که از این تعداد حدود ۳۵۰ نفر زن و ۱۰۰۰ نفر زیر ۱۸ سال بوده اند.
رژیم آل‌خلیفه ۱۱ هزار بازداشت خودسرانه انجام داده است
رژیم آل‌خلیفه ۱۱ هزار بازداشت خودسرانه انجام داده است
به گزارش قم نیوز، مردم بحرین طی هفته گذشته به مناسب فرا رسیدن ۲۴ جولای (۲مرداد) روز بزرگداشت زندانیان انقلابی و سیاسی این کشور معروف به «روز اسیر بحرانی» در مناطق مختلفی دست به تظاهرات زدند.

بحرینی ها با در دست داشتن تصاویر زندانیان انقلابی اقدامات خصمانه رژیم آل خلیفه در سرکوب مطالبات و حرکت مسالمت آمیز مردم  را محکوم نمودند و خواستار آزادی این زندانیان شدند که این تظاهراتهای شبانه مستمرا ادامه داشته و با سرکپب شدید نیروهای امنیتی مواجه میگردد.

همچنین در بسیاری از مناطق گروه ها و تشکل های مردمی با اهدای هدایا و لوح های یاد بود اقدام به تجلیل از خانواده زندانیان انقلابی و صبر و استقامت آنان نمودند.

در برخی از مناطق بحرین نیز مردم اقدام به برگزاری محافل دعا و مناجات برای آزادی زندانیان و کاهش درد و رنج آنان زیر شکنجه در زندان ها نمودند.

* یازده هزار بازداشت خودسرانه توسط رژیم آل خلیفه

مردم بحرین از آغاز انقلاب ۱۴ فوریه در سال ۲۰۱۱ تا کنون شاهد بیش از یازده هزار بازداشت خودسرانه توسط رژیم آل خلیفه بوده اند که در خصوص نیمی از آنان شکنجه سیستماتیک گزارش شده و همچنین از این تعداد  حدود ۳۵۰ نفر زن و ۱۰۰۰ کودک (زیر ۱۸ سال) بوده اند.

گفتنی است سرنوشت ده ها نفر از افراد بازداشت شده ی سال گذشته میلادی مدافعین آیت الله عیسی قاسم که در منطقه الدراز بازداشت شده اند مشخص نیست و از تمامی حقوق خود از جمله تماس و ملاقات با خانواده ها، برخورداری از وکیل و دادرسی عادلانه، شفاف و علنی محرومند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaynm.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما