پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 51457
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کشتی استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای انتخابی کشتی آزاد بسیج در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کشتی استان قم گفت: رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد و تیم جوانان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.
برگزاری پیکارهای انتخابی کشتی آزاد بسیج در قم
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد بسیج قم همزمان با رقابت‌های گزینشی تیم رده سنی جوانان قم به مناسبت اعیاد فرخنده میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با عنوان جام دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی در ادامه به شرایط در نظر گرفته شده برای کشتی‌گیران علاقمند به حضور در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در این دوره متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در مسابقات هستند و امیدواریم کشتی‌های جذابی را شاهد باشیم.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم بیان کرد: همچنین متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1380 که یک سال کوچک‌تر هستند با رضایت‌نامه ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و برای کسب عناوین برتر هشت وزن به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اوزان این رقابت‌ها عنوان کرد: مسابقات در هشت وزن 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود، ضمن اینکه وزن‌کشی امشب با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام خواهد شد و کشتی‌گیران از فردا برای کسب عناوین برتر به روی تشک می‌روند.

وزیری با بیان اینکه وزن‌کشی و برگزاری مسابقات در خانه کشتی انجام می‌شود، بیان کرد: در هنگام وزن‌کشی ارائه شناسنامه عکس‌دار، کارت بسیج عادی یا فعال، کارت بیمه معتبر سال ۹۶، شماره ملی کشتی و معرفی‌نامه از باشگاه توسط هر کشتی‌گیر الزامی است.

وی از آغاز پیکارهای انتخابی تیم‌های کشتی خردسالان و نونهالان قم نیز خبر داد و افزود: این مسابقات با قضاوت داوران شاخص کشتی قم نظیر محمدهادی علیایی، علی شاه‌مرادی، احسان حیدری، سیدمهدی طباطبایی، علی‌اکبر حیدری، محمدعلی حیدری، محمد محمدی و جواد عباسی برگزار می‌شود و کشتی‌گیران در 10 وزن به روی تشک می‌روند.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم در پایان با اشاره به کیفیت بالای رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان قم، در پایان اظهار کرد: این پیکارها با حضور 130 کشتی‌گیر جریان دارد، در حالی که این تعداد شرکت کننده در سطح استان قم برای خود یک رکورد محسوب می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzabs.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما