پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 51468
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم :

تابلوی خیابان شهید مدافع حرم در قم رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت : با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدای مدافع حرم، از تابلوی خیابان شهید مدافع حرم در قم رونمایی شد.
تابلوی خیابان شهید مدافع حرم در قم رونمایی شد
تابلوی خیابان شهید مدافع حرم در قم رونمایی شد
به گزارش قم نیوز ، مجید رفیعی با اعلام این خبر گفت: نام خیابان انتهای بلوار شهید کریمی به نام شهید عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های مدیریت شهری است، افزود: نام گذاری معابر و بزرگراه های شهری به نام شهدا از مهمترین اقدامات مدیریت شهری محسوب می شود که به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از سوی شهرداری قم در جریان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم  با بیان اینکه افتخار داریم امروز نام یکی از خیابان های شهر قم را به نام یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم نامگذاری می کنیم گفت: پاسداشت حرمت خون شهدا بر تمام ما واجب بوده و مفتخریم که شهرداری قم، سهمی در این حرکت ارزشمند دارد و خشنود هستیم که بسیاری از خیابان های قم یادآور دلاوران و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: آیین رونمایی از تابلوی خیابان شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع، امروز با حضور خانواده این شهید، مسئولین شهری و استانی و جمعی از شهروندان در بلوار شهیدکریمی بعد از میدان جوان برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjo0k.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما