پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 51483
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم در شورای معاونین جمعیت هلال احمر اظهار کرد:

استاندار قم: اعتبار ویژه در حوزه مقابله با بحران به قم اختصاص یابد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: استان قم، استان معین تهران در حوادث است و در این راستا باید اعتبارات و تجهیزات ویژه ای به قم اختصاص پیدا کند.
اعتبار ویژه در حوزه مقابله با بحران به قم اختصاص یابد
اعتبار ویژه در حوزه مقابله با بحران به قم اختصاص یابد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در شورای معاونین جمعیت هلال احمر که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: خدمات این جمعیت به مردم بدون مزد و منت است، جمعیت هلال احمر قم یک مجموعه پرتلاش است و نیروهای این جمعیت با اخلاص کار می‌کنند.

وی ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر در استان قم، دستگاه‌های دیگر را هم برای همکاری با این جمعیت تشویق کرده است و اقدامات آنها علی رغم تمام تنگناهای مالی، خوب بوده است.

استاندار قم افزود: استان قم، استان معین تهران در حوادث است و در این راستا باید اعتبارات و تجهیزات ویژه ای به قم اختصاص پیدا کند، مدیران استان قم خودشان را عضو جمعیت هلال احمر می‌دانند و در این راستا از توان خود برای کمک به این جمعیت استفاده خواهند کرد.

صادقی با اشاره به ضرورت احداث پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر در استان قم اظهار کرد: برای اعطای زمین در این خصوص آمادگی داریم و برای احداث این پایگاه در استان حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خدمت بی اجر و مزد و خالصانه را از اعضای جمعیت هلال احمر یاد بگیریم و از تلاش‌های این جمعیت به مردم تشکر می‌کنم، من خودم را عضوی از جمعیت هلال احمر می‌دانم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeynm.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما