جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 51512
منبع : خبرگزاری فارس
جمعه سیزدهم مرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‌های اسب‌دواني میلاد امام رضا (ع) درقم

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای اسب دواني جام میلاد امام رضا (ع) در رده‌های مختلف روز جمعه سیزدهم مردادماه در پيست سوارکاري شهر قنوات قم برگزار می‌شود.
برگزاری رقابت‌های اسب‌دواني میلاد امام رضا (ع) درقم
به گزارش قم نیوز، هیأت‌ سوارکاری استان قم که بعد از تغییر و تحولات سال 1395 با برگزاری مجمع انتخابات، سر و شکل بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و فعالیت‌های متنوع‌تری را برای علاقمندان به این رشته و ورزشکاران حرفه‌ای آن برنامه‌ریزی می‌کند، یک رقابت استانی دیگر را برای علاقمندان به این رشته در نظر گرفته که در دومین جمعه مرداد ماه برگزار می‌شود.

برنامه جدید این هیأت‌ برگزاری پیکارهای اسب دوانی جام میلاد امام رضا (ع) است که شرکت کنندگان در آن، در سه مرحله با اسب‌های نژاد عرب، اسب‌های نژاد دو خون و تروبرد و اسب‌های دوخون و تروبرد روز جمعه سیزدهم مرداد از ساعت 15:30 دقیقه رقابت خود را برگزار می‌کنند.

اتفاق دیگری که در سوارکاری استان قم رخ داده این است که نمایندگان قم با حضور در رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی کشور در تهران به روند پیشرفت این رشته در کسب مقام از مسابقات کشوری ادامه داده و صاحب یک نشان برنز و یک عنوان چهارمی شدند.

این در حالی است که مسابقات کشوری پرش با اسب در ردهای سنی مختلف به انجام رسید و فدراسیون سوارکاری این رقابت‌ها را به منظور حفظ و توسعه اسب‌های نژاد ایرانی برگزار کرد و تیم اعزامی هیأت‌ سوارکاری قم با درخشش عرفان شیخ یکی از چهره‌های آینده‌دار این رشته صاحب عنوان شد.

مسابقات کشوری پرش با اسب در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی باشگاه سوارکاری نوروز آباد تهران به انجام رسید و سوارکاران اعزامی از استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر با رقبای مدعی از استان‌های مختلف به رقابت پرداختند.

در مجموع تعداد 23 سوارکار از شهرهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند که سوارکار مدال‌آور تیم هیأت‌ قم عرفان شیخ بود که بر سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد، ضمن اینکه دیگر بخت کسب مدال در تیم قم یعنی عرفان محمد‌زاده در آخرین لحظه چهارم شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxk0k.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما