شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : 51528
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهای 55 کیلوگرم

کاراته‌کای قم به مدال نقره مسابقات نوجوانان کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای ملی‌پوش استان قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره به کار خود در پیکارهای انتخابی تیم ملی نونهالان ایران پایان داد.
کاراته‌کای قم به مدال نقره مسابقات نوجوانان کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، کاراته‌کایی در سال 2016 نماینده استان قم در جمع ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بود و با کسب مدال برنز از این پیکارها برای ورزش قم افتخار آفرین شد، در مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد.

این کاراته‌کا مرتضی نعمتی است که سال گذشته یکی از دو کاراته‌کای اعزامی قم به پیکارهای آسیایی در کشور اندونزی بود و به همراه دیگر ملی‌پوش قم یعنی حمیدرضا نجاتی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز اوزان خود در دو رده سنی نوجوانان و جوانان آسیا شدند.

مرتضی نعمتی در این رقابت‌ها نخستین حضور در پیکارهای آسیایی رده سنی نوجوانان را تجربه کرد، کاراته‌کایی که محصول استعدادیابی و نخبه‌پروری باشگاه موفقی کاراته قم یعنی استقلال است و زیر نظر استاد خلیلی یکی از مربی قدیمی و سازنده کاراته قم تربیت شده است.

این کاراته‌کا در رقابت‌های قهرمانی 2016 نوجوانان آسیا ابتدا حریفی از کشور اردن را مغلوب کرد اما دومین مسابقه مقابل رقیبی از کشور ژاپنی را با رای داوران باخت و در جدول شانس مجدد با عبور از سد حریفانی از چین‌تایپه و تایلند به نشان برنز آسیا رسید.

چهره‌ مدال‌آور کاراته استان قم از مسابقات رده‌ سنی نوجوانان قهرمانی 2016 قاره کهن برای اینکه بار دیگر سهمیه تیم ملی را برای حضور در مسابقات برون‌مرزی به دست بیاورد، بعد از مدت‌ها تمرین، تحمل سختی‌ها و حضور در اردوی باشگاه استقلال قم به انتخابی تیم ملی رفت.

این در حالی است که رقابت‌های انتخابی سال 1396 تیم ملی کاراته نوجوانان ایران به میزبانی هیات کاراته اصفهان در شهر نجف‌آباد به انجام رسید و مرتضی نعمتی در وزن منهای 55 کیلوگرم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره این دوره از مسابقات شد تا به روند موفقیت‌های خود در ان رشته ادامه بدهد.

انتهای پیام /  136
https://qomnews.ir/vdcaamnm.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما