يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 51584
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر روابط عمومی و رسانه نهاد نماز جمعه قم خبر داد

تاسیس نخستین تیم تخصصی رسانه ای نماز جمعه در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و رسانه نهاد نماز جمعه قم گفت: : این واحد نخستین تیم تخصصی رسانه ای و مستندساز کشوری نماز جمعه را با نام فرزند انقلاب از خردادماه امسال تاسیس کرد.
تاسیس نخستین تیم تخصصی رسانه ای نماز جمعه در قم
به گزارش قم نیوز، محسن زارعی امروز در قم با اشاره به فعالیت واحد روابط عمومی نماز جمعه شهر قم اظهار کرد: این واحد دارای اهداف کوتاه مدت و افق سالیانه است و خوشبختانه تمام اهداف کوتاه مدت واحد روابط عمومی نماز جمعه شهر قم محقق شده است.

وی ادامه داد: تولید محتوا و کادر سازی جزو اهداف میان مدت واحد روابط عمومی نماز جمعه شهر قم بوده است و در این راستا 25 خادم  خبری را در این واحد داریم و اهداف بلند مدت واحد روابط عمومی نماز جمعه نیز گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.

مدیر روابط عمومی و رسانه نهاد نماز جمعه قم افزود: این واحد ارتباط موثری را با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای استان قم برای هم افزایی در راستای خدمت به مردم دارد و واحد روابط عمومی نماز جمعه قم از شهریورماه سال گذشته تاکنون با 85 روابط عمومی ارتباط برقرار کرده است.

زارعی با اشاره به پخش خطبه‌های نماز جمعه قم در فضای مجازی اظهار کرد: از خردادماه امسال خطبه‌های نماز جمعه این شهر به صورت زنده در شبکه اینستاگرام پخش می‌شود، همچنین یک کانال خبری مخصوص خبرنگاران را از آبان سال گذشته راه اندازی کردیم تا آن‌ها در کمترین زمان ممکن به منابع خبر دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: واحد روابط عمومی نماز جمعه قم با نهادها و ارگان‌های مختلف همچون جمعیت هلال احمر و نهاد کتابخانه‌های عمومی قم تعامل دارد و مسابقه‌های کشوری همچون مسابقه کتابخوانی رضوی با همکاری این واحد برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه نهاد نماز جمعه قم در پایان خاطرنشان کرد: این واحد نخستین تیم تخصصی رسانه ای و مستندساز کشوری نماز جمعه را با نام فرزند انقلاب از خردادماه امسال تاسیس کرد، واحد روابط عمومی نماز جمعه قم از فروردین ماه سال گذشته سعی کرد که تامین کننده نیازها و خواسته‌های اصحاب رسانه حین و بلافاصله پس از نماز جمعه باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc0pqp.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما