يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 51585
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت 60 فرنگی‌کار انجام شد

معرفی برترین‌های فرنگی‌کاران قم در پایان رقابت‌های انتخابی

قم نيوز : قم نیوز: چهره قهرمانان اوزان مختلف پیکارهای انتخابی کشتی فرنگی رده سنی خردسالان قم برای اعزام به رقابت‌های کشوری سال 1396 مشخص شد.
معرفی برترین‌های فرنگی‌کاران قم در پایان رقابت‌های انتخابی
به گزارش قم نیوز، کشتی‌گیران برتر رقابت‌های انتخابی رده سنی خردسالان کشتی فرنگی قم در حالی معرفی شدند که هدف هیات کشتی قم از برگزاری این پیکارها، شناخت بهترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور بود.

با توجه به دعوتی که هیأت‌ کشتی قم از باشگاه‌های فعال این رشته انجام داده بود، مسابقات انتخابی کشتی فرنگی خردسالان استان قم با حضور بیش از 60 کشتی‌گیر مدعی عناوین برتر برگزار شد و کشتی‌گیران در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه نیروگاه قم به میدان رفتند.

کمیته داوران هیات کشتی استان قم که در راس آن سعید عباسی داور بین‌المللی و شاخص این رشته قرار دارد، هشت تن از داوران ملی و ممتاز این رشته را برای قضاوت رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی خردسالان قم معرفی کرده بود تا مدعیان حاضر در این پیکارها برای تصاحب سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با یکدیگر سرشاخ شوند.

رقابت‌های جذاب و پر هیجان انتخابی کشتی فرنگی خردسالان استان قم در اوزان 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 66 و 73 کیلوگرم با حضور تعداد زیادی از علاقمندان به کشتی به انجام رسید و سرانجام در وزن 30 کیلوگرم احسان شکرپور با شکست حریفان خود قهرمان شد.

در وزن 32 کیلوگرم عنوان قهرمانی به امیرحسین نیرومند رسید و در وزن 35 کیلوگرم پیکارهای گزینشی کشتی فرنگی خردسالان قم امیرحسین رزگردانی سکوی نخست را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در وزن 38 کیلوگرم امیرعباس امیریان رتبه نخست را به دست آورد.

در وزن 42 کیلوگرم این دوره از مسابقات ابوالفضل رسولی قهرمان شد و علی‌اصغر وحدتی مدال طلای وزن 47 کیلوگرم این رقابت‌ها را بالاتر از سایر رقبای خود کسب کرد و در وزن 53 کیلوگرم علی جباری با شکست دیگر رقبا موفق به کسب سکوی نخست مسابقات کشتی فرنگی خردسالان قم شد.

علی‌اصغر پاسالاری با تجربه حضور در رقابت‌های کشوری این رشته در وزن 66 کیلوگرم مسابقات انتخابی خردسالان قم قهرمان شد و سرانجام مقام نخست و مدال طلای وزن 73 کیلوگرم به محمد صابون‌چی رسید تا پرونده این دوره از رقابت‌ها با معرفی برترین‌ها بسته شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdkk0k.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما