يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 51593
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه قم خبر داد:

تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی خیابان امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل کوچه 25 تا میدان شهید سعیدی خبر داد.
تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی خیابان امام خمینی(ره)
تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی خیابان امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر با اشاره به اجرای پروژه پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره)، گفت: با توجه به اینکه این خیابان یکی از معابر اصلی شهر ، هم از نظر پیاده و هم سواره بسیار پرتردد است این پروژه در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی از اختصاص بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: اجرای این پروژه در فاز نخست حد فاصل کوچه 45 تا میدان شهید سعیدی صورت گرفت و در حال حاضر این محدوده در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

پوریافر هدف از اجرای پروژه پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) را بهسازی و همسطح سازی معابر شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه خیابان امام جزو معابر اصلی و مجهز و قدیمی شهر قم بوده در راستای بهسازی پیاده‌روها اقدام به اصلاح سنگ‌فرش پیاده روها و مناسب‌سازی آن برای تردد عموم شهروندان و حتی نابینایان در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر شاهد شرایط بسیار خوبی در منطقه هستیم.

وی با تاکید بر ادامه پروژه‌های پیاده روسازی در سطح منطقه ، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با اجرای این پروژه‌های مسیر تردد عابرین پیاده را در شهر بهسازی و ساماندهی کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1pqp.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما