يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 51600
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

فعالیت ۴۰۰ گروه تبلیغی زیرنظر دفتر تبلیغات اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که در حال حاضر ۴۰۰ گروه تبلیغی زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی فعال هستند، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ مبلغ عرصه‌های نوین از سوی اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات، شناسایی و گزینش و به فعالیت مشغول شده‌اند.
فعالیت ۴۰۰ گروه تبلیغی زیرنظر دفتر تبلیغات اسلامی
فعالیت ۴۰۰ گروه تبلیغی زیرنظر دفتر تبلیغات اسلامی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد با تأکید بر تقویت حضور طلاب در فضای مجازی اظهار کرد: ما در شرایط امروز باید به سمتی حرکت کنیم که توان تبلیغی حوزه و روحانیت در عرصه‌های نوینی چون فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روز به روز تقویت شود. البته به لطف الهی در سال‌های اخیر به ویژه در دفتر تبلیغات اسلامی، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که باید این برنامه‌ها توسعه یافته و ما به نقطه مطلوب در این باره برسیم.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون گروه‌های متعددی در عرصه‌های رسانه ای از جمله فضای مجازی، رسانه مکتوب و نیز گروه‌های هنری در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ساماندهی شده‌اند، افزود: موفقیت‌های خوبی نیز از سوی همین گروه‌ها به ویژه در حوزه تبلیغ مجازی حاصل شده که نشان دهنده اهمیت فعالیت مضاعف در این عرصه از سوی حوزه و نهادهای تبلیغی آن است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 400 گروه تبلیغی مورد حمالیت دفتر تبلیغات اسلامی هستند گفت: ایجاد گروه تبلیغی به معنای ایجاد فرهنگی است که در آن همکاری، تعامل و مشارکت ارزش خاصی پیدا می‌کند و طبعاً اندیشه‌ها، برنامه‌ها، تصمیمات و فعالیت‌های تبلیغی در این صورت، خروجی و نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت که در همین راستا و با همین هدف یکی از برنامه‌های جدی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات، حمایت مادی و معنوی از این گروه‌های تبلیغی است.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود 2 هزار و 300 مبلغ عرصه‌های نوین از سوی اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات، گزینش و به فعالیت مشغول شده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شاید به زعم برخی، فضای جدید عرصه‌های تبلیغی متناسب با شئون طلبگی نیست؛ اما به نظر ما این دیدگاه غلط است چراکه امروز یکی از بسترهای اصلی تبلیغ، همین فضاهای نوین و شبکه‌های اجتماعی است که ما به عنوان حوزه و روحانیت نمی‌توانیم از آن‌ها غافل شده و به راحتی از کنار این ظرفیت عظیم تبلیغی عبور کنیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbg0bs.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما