يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 51615
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
سرانجام پس از چند ماه؛

دستگیری مرد آمریکایی به جرم اهانت به زنان محجبه

قم نيوز : قم نیوز: مردی در ایالت کالیفرنیای جنوبی که چند ماه پیش به دو بانوی محجبه اهانت کرده و پس از تعقیب آنان از داخل پنجره اتومبیل سکه به سمت صورت آنان پرتاب کرده بود، دستگیر شد.
دستگیری مرد آمریکایی به جرم اهانت به زنان محجبه
دستگیری مرد آمریکایی به جرم اهانت به زنان محجبه
به گزارش قم نیوز، مردی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به جرم اهانت به زنان مسلمان و محجبه دستگیر شد. اتهام این مرد آمریکایی فریاد زدن بر سر زنان مسلمان، به کار بردن کلمات توهین آمیز و اسلام‌ستیزی، و پرتاب سکه به صورت زنان مسلمان است.

گفته می‌شود این دو زن محجبه مغازه را ترک کرده و به سمت اتومبیل‌شان در حال حرکت بوده‌اند، که فرد مهاجم بدون هیچ دلیلی با ماشین به سمت آن‌ها رانده و آن‌ها را به باد سرزنش و اهانت می‌گیرد.

این دو بانوی مسلمان به او بی‌محلی کرده و سوار بر ماشین از او دور می‌شوند. فرد مهاجم دست بردار نبوده و آنان را تعقیب می‌کند. دقایقی بعد زمانی که آن‌ها پشت چراغ قرمز قرار داشته‌اند، این مرد آمریکایی به اتومبیل آن‌ها نزدیک شده و از طریق شیشه باز اتومبیل، چند سکه به سمت صورت آن‌ها پرتاب می‌کند.

پلیس توانسته با استفاده از دوربین‌های راهنمایی و رانندگی وی را شناسایی کند.

برندون ریکاردو پاسکال 35 سال اهل ایروین در کالیفرنیای جنوبی، با دو فقره جرایم نفرت محور روبرو است که یکی از آن‌ها کلامی بوده و دیگری می‌توانسته آسیب جسمی ایجاد کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm-nm.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما