دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 51631
منبع : خبرگزاری فارس
هفته ششم لیگ برتر فوتسال

فوتساليست‌هاي قم به ميهماني مقاومت قرچك مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالسيت‌هاي قم بعد از كسب نخستين امتياز اين فصل برابر شهرداري ساوه با انگيزه گرفتن نخستين پيروزي خود اين هفته مقابل مقاومت قرچك قرار مي‌گيرند.
فوتساليست‌هاي قم به ميهماني مقاومت قرچك مي‌روند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال هیأت‌‌ قم از سه بازی خانگی و دو میهمانی این فصل چهار باخت و یک تساوی در کارنامه دارد و با یک امتیاز هم اکنون آخرین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران محسوب می‌شود.

نماینده فوتسال قم بعد از اینکه در سومین دیدار خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برابر تیم شهرداری ساوه متوقف شد، این هفته به خارج از خانه و میهمانی تیم تازه به لیگ برتر آمده یعنی مقاومت قرچک می‌رود تا برای کسب نخستین برد این فصل تلاش کند.

این در حالی است که تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در دیدارهای خانگی برابر تیم‌های گیتی‌پسند قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تاسیسات دریایی تهران قهرمان دو سال پیش این بازی‌ها شکست خورده و در سومین دیدار خانگی این فصل نیز با شهرداری ساوه یک بر یک مساوی کرده است.

دو بازی خارج از خانه قبل تیم هیأت‌‌ قم در میهمانی تیم‌های شهروند ساری و آذرخش بندرعباس نیز با برتری رقبا به پایان رسیده و در واقع شاگردان ابوالفضل ثانی و محمدرضا قاسمی بعد از تحمل چهار شکست متوالی و یک تساوی در هفته‌های اول تا پنجم، عصر سیزدهمین روز مرداد ماه در خانه تیم مقاومت به میدان خواهند رفت.

فوتسالیست‌های هیأت‌‌ قم در حالی برابر مقاومت قرچک صف‌آرایی می‌کنند که تیم مقاومت یک بازی کمتر از هیأت‌‌ قم انجام داده و تک بازی معوقه این تیم با دیگر نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران است که باید در هفته نخست انجام می‌شد و به زمان دیگری موکول شده است.

مقاومت قرچک در حال حاضر از چهار بازی خود هفت امتیاز دارد و در مکان ششم جدول است و بازی این تیم با هیأت‌‌ قم طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران از ساعت 18 روز جمعه سیزدهم مرداد ماه در سالن شهدای هفتم‌تیر شهر قرچک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfyvdt.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما