دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 51659
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی ‌‌هواشناسی قم خبر داد

ادامه کاهش دمای قم طی روزهای آتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی دمای قم به تدریج کاهش پیدا می‌کند و این روند کاهش دما تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
ادامه کاهش دمای قم طی روزهای آتی
ادامه کاهش دمای قم طی روزهای آتی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداکثر دمای استان 41 درجه است ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است. فردا حداکثر دمای قم به 39 درجه می‌رسد، در این روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز چهارشنبه حداکثر دمای استان 38 درجه است. طی روزهای آتی دمای قم به تدریج کاهش پیدا می‌کند و این روند کاهش دما تا پایان هفته جاری ادامه دارد و پس از رسیدن دمای استان به 37 درجه، چند روزی دمای قم ثابت خواهد ماند.

وی ادامه داد: امشب حداقل دمای استان قم 22 درجه است، اما فردا شب حداقل دمای استان به 20 درجه می‌رسد. در روز چهارشنبه آب و هوای قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. در این روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین نقطه استان منطقه دستجرد با 23 درجه و گرم ترین نقطه استان قم هم منطقه جمکران با 43 درجه بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده گرد و غبار در این شهر نداریم خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دما در شهر قم به ترتیب 24 درجه و 43 درجه بود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcf1vdt.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما