دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 51669
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره کرامت و رقابت ميني‌گلف بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ گلف استان قم از برگزاري جشنواره كرامت ويژه بانوان گلف قم و معرفي برترين‌هاي مسابقات ميني‌گلف زنان در قم خبر داد.
برگزاری جشنواره کرامت و رقابت ميني‌گلف بانوان در قم
برگزاری جشنواره کرامت و رقابت ميني‌گلف بانوان در قم

به گزارش قم نیوز، اعظم خودکار امروز اظهار کرد: جشن گرامیداشت فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(ع) و دهه کرامت با هدف گرامیداشت مقام دختر در هیأت‌‌ گلف برگزار شد و سپس بانوان به رقابت در پیکارهای مینی‌گلف پرداختند.

وی اضافه کرد: در این مراسم دکتر دلاوری رئیس هیات، داودآبادی دبیر هیأت‌‌ به همراه جمعی از گلف‌بازان و دیگر ورزشکاران هیأت‌‌ حضور داشتند و در پایان به مناسبت دهه کرامت هدایایی به رسم یادبود به بانوان هم‌نام حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا شد.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم اضافه کرد: همچنین پس از پایان این مراسم، مسابقه مینی‌گلف با حضور بانوان این رشته در زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و در پایان مهسا یزدانی‌فرد با اسکور 45 موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی شد.

وی خاطرنشان کرد: الهام محمدی با اسکور 47 مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و مقام سوم با 48 اسکور به سمانه علی‌حیدری تعلق گرفت و در پایان مسابقات به اتفاق اعضای هیأت‌‌ و مسوول انجمن مینی‌گلف از نفرات برتر تجلیل شد.

خودکار در ادامه به برترین‌های مسابقات انتخابی گلف بانوان قم اشاره و بیان کرد: این مسابقات به منظور شناخت نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و 10 نفر از بانوان گلف‌باز با یکدیگر رقابت کردند.

وی یاد آور شد: در پایان این رقابت‌ها سمانه سعادتی با اسکور 60 به مقام نخست دست یافت، مهسا یزدانی‌فرد با اسکور 62 رتبه دوم را کسب کرد، راحله لطفی با اسکور 63 سوم شد و مقام چهارم نیز با اسکور 71 به فاطمه ضرغام تعلق گرفت و این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

نایب رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم در پایان اظهار کرد: پس از بررسی نتایج این مسابقه و میزان آمادگی بازیکنان، کمیته فنی هیأت‌‌ گلف اسامی گلف‌بازان برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی گلف زنان کشور را اعلام خواهد کرد تا تیمی آماده در مسابقات کشوری حضور یابد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgy39n.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما