سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 51689
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم خبر داد

اجرای طرح همیار صنعت در شهرک شکوهیه قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم گفت: هم اکنون طرح همیار صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه در حال اجرا است و تعدادی از گروه‌های دانشجویی در قالب این طرح به واحدهای صنعتی می‌روند.
اجرای طرح همیار صنعت در شهرک شکوهیه قم
به گزارش قم نیوز، محمد فدایی در قم با اشاره به اجرای همیار صنعت در دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: این طرح یک ایده نو در دانشگاه صنعتی قم بود و طرح از این دانشگاه آغاز شد و استاندار قم هم پیگیر اجرای طرح همیار صنعت در استان است.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح همیار صنعت در شهرک صنعتی شکوهیه در حال اجرا است، تعدادی از گروه‌های دانشجویی در قالب این طرح به واحدهای صنعتی می‌روند و برای حل مشکلات این واحدها تلاش می‌کنند. 10 گروه دانشجویی که هر کدام از این گروه‌ها حدود 6 تا هفت عضو دارند، برای اجرای طرح همیار صنعت در دانشگاه صنعتی قم تشکیل شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم افزود: درخواست ایجاد چند رشته جدید را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به وزارت علوم دادیم و امیدوار هستیم که با صدور مجوز توسط وزارت علوم این رشته‌ها امسال یا سال آینده در دانشگاه صنعتی قم ایجاد شود، البته وزارت علوم چندان به دنبال افزایش رشته‌ها در دانشگاه‌های کشور در مقطع کنونی نیست.

فدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد رشته مهندسی متالوژی در مقطع کارشناسی و رشته‌های فیزیک جامدات، مهندسی عمران در گرایش‌های سازه و آب و معماری شبکه‌های کامپیوتری در دانشگاه صنعتی قم هستیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3qaw.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما