سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 51697
منبع : خبرگزاری فارس
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد

راه اندازی 12 یونیت دندانپزشکی در کلینیک‌های ویژه قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی 12 یونیت دندانپزشکی در کلینیک های ویژه خبر داد.
راه اندازی 12 یونیت دندانپزشکی در کلینیک‌های ویژه قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا مظفری با اشاره به راه اندازی کلینک‌های ویژه در قم اظهار کرد: راه اندازی این کلینک‌ها نقش موثری در ارائه خدمات درمانی به همشهریان دارد.

وی بیان کرد: راه اندازی کلینک‌های ویژه یکی از اقداماتی بود که در دولت پیگیری شد و در استان قم دو کلینیک ویژه ظفر و دارالشفا فعالیت کرده که پزشکان متخصص و فوق تخصص در آن حضور داشته و با تعرفه‌های دولتی و بسیار کم، اقدام به درمان بیماران می‌کنند.

مظفری اضافه کرد: ساختمان دو کلینیک در قم و در جوار بیمارستان شهید بهشتی و نکویی هدایتی فرقانی در حال احداث است که در مراحل پایانی فعالیت به سر می‌برد و در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شده در این کلینک‌ها، موضوع دندانپزشکی خواهد بود که قرار است 12 یونیت دندانپزشکی در دو کلینیک مستقر شده و متخصصان دهان و دندان در این کلینیک‌ها به خدمات رسانی بپردازند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز یک یونیت به صورت شبانه روزی در مرکز دندانپزشکی فاطمیه (سلامت) فعالیت می‌کند که امیدواریم با راه اندازی یونیت‌های دیگر شاهد گسترش خدمات باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchq-nm.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما