سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 51706
منبع : خبرگزاری فارس
دبير علمي نوزدهمين همايش كتاب سال حوزه خبر داد

ارسال آثار بيش از 45 فصلنامه به جشنواره مقالات علمي پژوهشي حوزه

قم نيوز : قم نیوز: دبير علمي نوزدهمين همايش كتاب سال حوزه از ارسال آثار بيش از 45 فصلنامه به جشنواره مقالات علمي پژوهشي حوزه خبر داد.
ارسال آثار بيش از 45 فصلنامه به جشنواره مقالات علمي پژوهشي حوزه
ارسال آثار بيش از 45 فصلنامه به جشنواره مقالات علمي پژوهشي حوزه

به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی امروز با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره مقالات علمی پژوهشی در کنار همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: سردبیران مجلات برای همفکری و تبادل نظر در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره دعوت شدند و آیین‌نامه‌ها تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال تجمیع مقالاتی هستیم که به جشنواره ارسال می‌‌شود که در این ماه به هیأت‌‌های داوری ارسال می‌شود.

دبیر علمی نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه با بیان اینکه 67 فصلنامه دارای شرایط لازم برای شرکت در جشنواره دعوت شدند گفت: آثار بیش از 45 فصلنامه به دبیرخانه ارسال شده که مقالاتی که طی سال‌های 94 و 95 منتشر شده می‌توانند بر اساس معرفی اعضای هیأت تحریریه و سردبیر مجلات در جشنواره شرکت کنند.

وی عنوان کرد: تقدیر از زحمات محققان، فصلنامه‌های برتر و کادر علمی هر فصلنامه و راهنمایی و هدایت فصلنامه‌ها به سمت نیازهای اسلامی و دینی جامعه از جمله اهداف این جشنواره است.

مقیمی حاجی یادآور شد: افزایش کمی در زمینه آثار کتاب سال حوزه مشاهده می‌شود ولی از نظر کیفی پس از داوری‌ها می‌توان به ارائه نظر پرداخت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdciqyaw.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما