چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 51711
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

اعزام نخستین کاروان حجاج بیت الله الحرام از پایانه مرکزی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از اعزام نخستین کاروان حجاج از پایانه مرکزی به فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
اعزام نخستین کاروان حجاج بیت الله الحرام از پایانه مرکزی قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اعزام نخستین کاروان حجاج بیت الله الحرام از پایانه مسافربری مرکزی قم گفت : این اعزام نهم مرداد ماه در پایانه مسافربری مرکزی شهرداری قم انجام شد که 120 نفر از حجاح بیت الله الحرام در قالب سه اتوبوس به فرودگاه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده  2 هزار و 500 نفر در قالب 17 کاروان از پایانه مرکزی به فرودگاه برای تشرف به حج اعزام می‌شوند.
مستقیمی با بیان اینکه سازمان پایانه‌ها با امکانات لازم در خدمت زائران و مسافران است گفت: یک غرفه به صورت رایگان برای ساماندهی حجاج و اعزام آنها به فرودگاه در اختیار سازمان حج و زیارت قرار گرفته تا سازمان در این غرفه به حجاج خدمات‌رسانی کند.
وی خاطرنشان کرد: امکانات خدماتی مانند سیستم خنک‌کننده در سالن، فضای سبز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بانک، غذای سرد و گرم در پایانه فراهم است و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند کارشناسی از معاونت تبلیغ حوزه برای پاسخگویی به سؤالات مستقر است.
مستقیمی عنوان کرد: امسال ساماندهی حجاج به صورت متمرکزتر انجام شد حجاج به طور معمول حدود یک ساعت در پایانه حضور دارند سپس به فرودگاه منتقل می‌شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcezf8n.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما