کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت دانشگاه مجازی المصطفی؛

سلسله وبینارهای دهه کرامت برگزار می‌شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 11 مرداد 1396 ساعت 17:15

قم نیوز: حجت‌الاسلام امینی گلستانی گفت: دانشگاه مجازی المصطفی، همزمان با ولادت باسعادت ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، سلسله وبینارهای دهه کرامت را برگزار می‌کند.


به گزارش قم نیوز، مدیر ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه مجازی المصطفی  ضمن تشریح روند برگزاری سلسله وبینارهای دهه کرامت، تصریح کرد: سلسله وبینارهای دهه کرامت به زبان آذری، استانبولی، اردو، انگلیسی، آلمانی و فرانسه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که سلسله وبینارهای دهه کرامت، با همکاری مرکز امور بین‌‌المللی آستان قدس رضوی(ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی، گروه مطالعات اسلامی و مدیریت ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه مجازی المصطفی در برگزاری این وبینار همکاری دارند.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه مجازی المصطفی، با بیان این که دانشگاه مجازی المصطفی با توجه به وظایفی که در زمینه نشر معارف ناب الهی دارد، نشست‌ها و وبینارهای متنوعی در مناسبت‌های گوناگون مذهبی برگزار می‌کند، اظهار داشت: این دانشگاه مجازی نشست‌های علمی متنوعی به زبان‌های گوناگون و با همکاری اندیشمندانی از کشورهای گوناگون برگزار می‌کند.

حجت الاسلام امینی گلستانی در پایان تأکید کرد: سلسله وبینارهای دهه کرامت همزمان با ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(علیه السلام) در نشانی اینترنتی vc.aou.ir/webinar  منتشر خواهد شد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51741

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51741/سلسله-وبینارهای-دهه-کرامت-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir