پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 51784
منبع : خبرگزاری فارس
با موافقت سازمان لیگ فوتسال انجام شد

تغییر ساعت مسابقه آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز به دلیل پخش زنده

قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز در هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقایسه با سایر بازی‌ها زودتر برگزار خواهد شد.
تغییر ساعت مسابقه آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز به دلیل پخش زنده
تغییر ساعت مسابقه آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز به دلیل پخش زنده

به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در هفته ششم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، چهارمین بازی خانگی این فصل خود را برابر یکی از تیم‌های مطرح و با سابقه لیگ یعنی حفاری اهواز انجام می‌دهد.

شاگردان سیدوحید غیاثی که در بازی‌های خانگی قبل مقابل فرش‌آراء مشهد و لبنیات ارژن فارس به برتری رسیده‌اند و با توجه به یک تساوی برابر پارسیان شهر قدس و شکست مقابل مس سونگون از چهار بازی هفت امتیاز دارند، اکنون آماده انجام سومین بازی خانگی این فصل خود برابر تیم حفاری اهواز هستند.

با وجود میزان بالای علاقمندی مردم قم به رشته فوتسال و طرفداری قابل توجه از نماینده قم در فصل جاری بازی‌های لیگ برتر ، در حالی که تمهیداتی برای حضور پرشور تماشاگران در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم صورت می‌گیرد، بازی‌های نماینده قم نیز به شکل زنده از شبکه ورزش برای دوست‌داران این رشته پخش می‌شود.

این هفته دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود همزمان با سایر بازی‌های هفته ششم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر از ساعت 18 عصر سیزدهمین روز مرداد در قم برگزار شود اما ساعت این دیدار تغییر کرد.

به دلیل اینکه بازی تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز برای پخش زنده از شبکه سراسری برنامه‌ریزی شده، این بازی به جای ساعت 18 راس ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه هفته جاری در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران قم در تلاش برای تقویت موقعیت خوب خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید از فرصت بازی در خانه برای شکست دیگر تیم بالای جدولی یعنی حفاری اهواز استفاده کنند.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم  و حفاری اهواز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال به قضاوت حسین امیری، عبدالرحیم محمدی، محمدمهدی حقوقی و جواد دهقان به انجام می‌رسد، ضمن اینکه کمیته فوتسال بهمن غفاری را به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی کرده است.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdceef8n.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما