پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 51788
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اول شهریور اعلام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا(س) در مقاطع مختلف تحصیلی، اول شهریورماه اعلام می‌شود.
نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اول شهریور اعلام می‌شود
نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اول شهریور اعلام می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام‌ اباذر عمرانی‌فر با اشاره به اینکه آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به صورت متمرکز در ۳۲ استان کشور و ۴۷ حوزه امتحانی برگزار شد و حدود هشت هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی در اواخر اردیبهشت‌ماه اعلام شد و حدود دو سوم ظرفیت پذیرش به مصاحبه در دو مرکز قم و مشهد دعوت شدند، اظهار داشت: فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان از ۶ خرداد تا ۱۰ مردادماه ادامه داشت و نتایج نهایی پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اول شهریورماه اعلام می‌شود.

حجت الاسلام  عمرانی فر از مصاحبه‌شوندگانی که مدارکشان ناقص بود، خواست تا از ۱۵ تا ۲۰ مردادماه با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مدارک خود را ویرایش یا اصلاح کنند تا امتیاز آن در پذیرش نهایی لحاظ شود، در غیر این صورت، احتمال حذف داوطلب به دلیل کسر امتیاز وجود دارد.

وی به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در اواخر مردادماه در سامانه پذیرش این مؤسسه آموزشی اشاره کرد و گفت: داوطلبان پیش از ثبت نام نهایی حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند و با توجه به شرایط مندرج در آن، اقدام به ثبت نام در نیمسال اول یا دوم آموزشی کنند.

گفتنی است، ثبت نام نهایی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از سوم تا دهم شهریورماه از طریق سامانه پذیرش صورت می‌گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivyaw.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما