جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 51815
منبع : خبرگزاری فارس
والیبال قهرمانی امیدهای کشور در قم

والیبالیست‌های قم به فینال نرسیدند / جدال گیلان با تهران برای قهرمانی

قم نيوز : قم نیوز: تیم امید هیأت‌ والیبال استان قم نتوانست مجوز صعود به دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور را به دست بیاورد.
والیبالیست‌های قم به فینال نرسیدند / جدال گیلان با تهران برای قهرمانی
والیبالیست‌های قم به فینال نرسیدند / جدال گیلان با تهران برای قهرمانی

به گزارش قم نیوز، بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ والیبال امیدهای ایران امروز در سالن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم به پایان خواهد رسید و دو مسابقه دیگر رتبه نهایی چهار تیم حاضر در مرحله پایانی این دوره از مسابقات را مشخص می‌کند و پرونده این رقابت‌ها رسما در قم بسته می‌شود.

این در حالی است که رقابت‌های دسته دوم والیبال قهرمانی رده سنی امید پسران ایران بین تیم‌های امید 9 استان به مدت یک هفته در قم به انجام رسید و تیم‌های تیم‌های توابع تهران، گیلان، کرمانشاه و کرمان در گروه نخست و تیم‌های قم، کردستان، مرکزی، قزوین و اردبیل در گروه دوم مقدماتی به رقابت پرداختند.

بازی‌های مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای در سالن هلال‌احمر قم برگزار شد و در پایان از گروه نخست تیم‌های توابع تهران و گیلان و از گروه دوم تیم‌های قزوین و قم مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند، ضمن اینکه با انجام بازی‌های این مرحله، تیم‌های توابع تهران و گیلان به فینال راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم امید هیأت‌ والیبال استان قم برای کسب مجوز صعود به فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی ایران برابر توابع تهران تیم صدرنشین گروه نخست صف‌آرایی کرد و در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر با حساب سه بر صفر مغلوب شد.

از جمع 9 تیمی که از روز شنبه هفتم مرداد ماه رقابت خود را در گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای ایران در قم آغاز کرده‌اند تیم‌های گیلان و قزوین نیز یک مسابقه دیگر مرحله نیمه نهایی را انجام دادند که در پایان گیلانی‌ها به صفر صاحب برتری شدند.

بدین‌ترتیب امروز جمعه سیزدهم مرداد ماه در روز پایانی این رقابت‌ها در سالن هلال‌احمر قم، والیبالیست‌های امید قم برای کسب مقام سوم به مصاف قزوین می‌روند، ضمن اینکه دیدار نهایی برای تعیین تیم‌ قهرمان بین گیلان و توابع تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjioei.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما