جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 51819
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کشتی استان قم:

فرنگی‌کار قم در کشتی جهانی 2017 به روی تشک می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کشتی استان قم گفت: فرنگی‌کار جوان و طلایی قم برای شناخت حریفان خود در رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان وزن‌کشی می‌کند.
فرنگی‌کار قم در کشتی جهانی 2017 به روی تشک می‌رود
فرنگی‌کار قم در کشتی جهانی 2017 به روی تشک می‌رود

به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز اظهار کرد: محمدجواد رضایی نماینده کشتی‌گیران مستعد و پرتوان استان قم در تیم ملی اعزامی جوانان ایران به پیکارهای 2017 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان است و برای وی آرزوی موفقیت و تکرار مدال‌های خوشرنگ وی از رقابت‌های جهانی را داریم.

وی ادامه داد: رضایی کشتی‌گیری بسیار توانمند است که دومین حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را تجربه می‌کند زیرا پیش از این در سال 2015 به عنوان عضو تیم ملی نوجوانان ایران راهی پیکارهای جهانی شده بود و این بار با تیم ملی جوانان اعزام شده است و از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم با بیان اینکه رضایی دو مدال آسیایی نیز در کارنامه دارد، اضافه کرد: این کشتی‌گیر آینده‌دار در سال 2015 همراه با تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران موفق به کسب نشان نقره پیکارهای قهرمانی قاره کهن شد و در سال جاری نیز نشان طلای مسابقات 2017 جوانان آسیا را بر گردن آویخت.

وی خاطرنشان کرد: رضایی بهار امسال همراه با تیم ملی جوانان راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و توانست با قدرت و توان بسیار بالا تک تک رقبا را شکست داده و مقام قهرمانی همراه با نشان طلای پیکارهای آسیایی را برای کشتی قم و کشورمان به ارمغان بیاورد و البته نخستین طلای آسیایی را برای کشتی قم کسب کند.

وزیری تصریح کرد: قهرمانی در پیکارهای آسیایی، مجوز اعزام به رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان را نیز برای رضایی به دنبال داشت و رضایی بعد از وزن‌کشی امروز و شناخت حریفان خود، روز پانزدهم مرداد ماه در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به میزبانی فنلاند برابر حریفان خود به روی تشک خواهد رفت.

وی در پایان اظهار کرد: رضایی در سال 2015 نماینده ایران در وزن 46 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان بود اما اکنون در وزن 55 کیلوگرم تیم ملی جوانان کشتی می‌گیرد و یکی از بخت‌های اصلی کسب مقام و مدال برای تیم ملی اعزامی ایران به شمار می‌رود، ضمن اینکه روح‌الله میکائیلی مربی شاخص کشتی قم نیز به عنوان مربی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها رضایی و دیگر کشتی‌گیران جوان کشورمان را هدایت می‌کند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcdnj0k.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما