شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : 51821
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم خبر داد

بازگشت افتخارآمیز 5 کاراته‌کای قم از مسابقات بین‌المللی کلکته

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم از بازگشت افتخار آمیز پنج تن از کاراته‌کاهای قم با کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی 2017 سبک شیتوریو خبر داد.
بازگشت افتخارآمیز 5 کاراته‌کای قم از مسابقات بین‌المللی کلکته
بازگشت افتخارآمیز 5 کاراته‌کای قم از مسابقات بین‌المللی کلکته

به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: در ترکیب تیمی که به نمایندگی از سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کشورمان راهی رقابت‌های بین‌المللی این سبک شده بود، پنج تن از کاراته‌کاهای استان قم نیز موفق به کسب مدال و حضور در جمع برترین‌ها شدند.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون به میزبانی شهر کلکته هند به انجام رسید و در مجموع تعداد 3500 کاراته‌کا از 15 کشور هندوستان، مالزی، بنگلادش، نپال، سریلانکا، ازبکستان، بلاروس، اوکراین، چین‌تایپه، ارمنستان، تایوان، تایلند، فیلیپین، قزاقستان، ترکیه و ایران به رقابت پرداختند.

دبیر هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در 11 تاتامی برگزار شد، با اشاره به درخشش کاراته‌کاهای کشورمان در این جام بین‌المللی، عنوان کرد: تیم ایران در مجموع 25 مدال شامل 14 نشان طلا، هشت مدال نقره و سه نشان برنز این پیکارها را به خود اختصاص داد و عنوان نایب قهرمانی را بعد از تیم هند و بالاتر از مالزی به دست آورد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی 6 سال تا پیشکسوتان هر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی برگزار شد و در پایان رقابت‌های کومیته تیمی بزرگسالان با حضور 32 تیم، کاراته‌کاهای تیم ایران موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و مدال نقره شدند و جایزه نقدی این جام را دریافت کردند.

برخوردار با بیان اینکه مسوولان برگزاری مسابقات به تیم ایران نماد جنگجوی این رقابت‌ها را اهدا کردند، افزود: در راه کسب مقام نایب قهرمانی تیم سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کشورمان در پیکارهای بین‌المللی هند شاهد درخشش پنج تن از کاراته‌کاهای استان قم نیز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: محمد محسنی، محسن کاووسی، محمود رفیعیان، محمد بندری و شبنم بندری پنج نماینده قم در این پیکارها بودند که در رده سنی 18تا 19 سال و در وزن منهای 84 کیلوگرم محمود رفیعیان به مقام نخست و نشان طلای این پیکارها دست یافت.

دبیر هیأت‌‌‌‌ کاراته استان قم افزود: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات محمد محسنی در وزن منهای 75 کیلوگرم و محسن کاووسی در وزن منهای 84 کیلوگرم دو مدال طلای با ارزش دیگر را برای کاراته قم به ارمغان آوردند، ضمن اینکه در کاتای انفرادی شبنم بندری صاحب نشان نقره شد.

وی با بیان اینکه کاووسی، بندری و رفیعیان سه نماینده قم در کومیته تیمی بزرگسالان این رقابت‌ها بودند، افزود: این تیم متشکل از عباس داداشی، محسن کاوسی، محمد بندری، پوریا گلشن و محمود رفعییان در نهایت مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره این رقابت‌ها را کسب کرد.

برخوردار با بیان اینکه محمد محسنی نماینده داوران قم نیز در این رقابت‌ها بود، اضافه کرد: مراسم استقبال از مقام‌آوران مسابقات آسیایی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون یعنی محمد محسنی، محسن کاووسی، محمود رفیعیان، محمد بندری و خانم شبنم بندری امروز برگزار شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgq79n.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما