شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب : 51822
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مسوولان ورزش و فوتبال قم صورت گرفت

تجلیل از برترین‌های مسابقات باشگاهی فوتسال بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های برتر مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم در مراسمی با حضور مسوولان ورزش و فوتبال این استان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
تجلیل از برترین‌های مسابقات باشگاهی فوتسال بانوان در قم
تجلیل از برترین‌های مسابقات باشگاهی فوتسال بانوان در قم

به گزارش قم نیوز،  تجلیل و قدردانی از تیم‌های برتر مسابقات فصل 1396 فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم جمعه شب با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم، کریم بهرامی رئیس هیأت‌ فوتبال، سیده‌لیلا عنبری مسوول امور بانوان ورزش قم و همچنین آمنه رسولی نایب‌رئیس هیأت‌ فوتبال برگزار شد.

تیم‌های برتر مسابقات باشگاهی فوتسال بانوان قم در حالی تجلیل شدند که بعد از تغییر و تحولات هیأت‌ فوتبال قم با برگزاری مجمع انتخابات بهمن ماه سال 1395، ‌یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال بانوان قم یعنی آمنه رسولی مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان این هیأت‌ را بر عهده گرفته است.

میزبان این مراسم سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و رسولی و همکارانش در بخش بانوان هیأت‌ فوتبال استان قم در نخستین سال فعالیت هیأت‌ جدید فوتبال قم برای برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های استان قم برنامه‌ریزی کردند.

در این دوره از رقابت‌ها هشت تیم حضور داشتند که بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی برگزار کردند و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد تا با برگزاری دو بازی نیمه نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، چهار تیم برتر مشخص شوند.

بر این اساس تیم‌های پارسا (الف)، ماندگار، پارسا (ب) و مریم (ج) در گروه نخست مرحله مقدماتی به میدان رفتند و در گروه دوم مقدماتی تیم‌های مریم (الف)، فهیم، مریم (ب) و یادگاری به شکل دوره‌‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و چهار تیم به مرحله نهایی رفتند.

سرانجام با با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی، تیم‌های فوتسال پارسا (الف) و مریم (الف) به مسابقه پایانی رسیدند و رقابت فینال با برتری دو بر یک تیم پارسا (الف) و قهرمانی این تیم همراه بود، ضمن اینکه در بازی رده‌بندی تیم فوتسال فهیم با برتری پنج بر دو برابر ماندگار به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

همچنین در مراسم تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم، از نماینده مدیریت بانک قوامین استان قم به سبب همکاری با هیأت‌ فوتبال استان قم در برگزاری مطلوب دوره درجه یک به ملی داوران فوتبال استان قم و همچنین حامی مالی داوران فوتبال و فوتسال قم نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchi6nm.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما