شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 51828
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان یک هفته رقابت 9 تیم در قم صورت گرفت

رتبه سوم قم در والیبال امیدهای ایران / توابع تهران قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم امید هیأت‌‌‌‌ والیبال استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید پسران کشور پایان داد.
رتبه سوم قم در والیبال امیدهای ایران / توابع تهران قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، بازی‌های مرحله نهایی پیکارهای لیگ والیبال امیدهای ایران امروز جمعه سیزدهم مرداد ماه در سالن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم به انجام رسید و در یکی از دو مسابقه نهایی برای تعیین رده‌بندی تیم‌ها، امیدهای والیبال قم از سد قزوین عبور کرده و به رتبه سوم دست یافتند.

امیدهای والیبال قم که در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور میزبان هشت رقیب دیگر بودند و در سالن ورزشی هلال‌احمر قم با حریفان به رقابت پرداختند، با حضور در جمع چهار تیم برتر در نهایت با شکست قزوین به مقام سوم بسنده کردند.

نماینده والیبال استان قم که در مرحله مقدماتی با دو باخت و دو پیروزی به رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی دست یافته بود و در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل تیم توابع تهران شانس صعود به دیدار نهایی را از دست داده بود، در دیدار رده‌بندی با شکست سه بر دو تیم قزوین به مقام سوم رسید.

دیدار تیم‌های هیأت‌‌‌‌ والیبال قم و قزوین در رده‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای ایران در سالن هلال‌احمر قم و در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته در حالی برگزار شد که در مرحله مقدماتی تیم هیأت‌‌‌‌ قم سه بر صفر به قزوین باخته و بعد از این تیم صعود کرده بود.

در گیم نخست قزوینی‌ها با حساب 25 بر 20 تیم امید هیأت‌‌‌‌ والیبال قم را شکست دادند و در ست دوم نیز قزوینی‌ها با نتیجه 25 بر 15 به برتری رسیدند اما بازگشت شگفت‌انگیز امیدهای والیبال قم از ست سوم آغاز شد و این تیم ست سوم را 25 بر 20 از قزوین برد.

در ست چهارم نیز شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم امید هیأت‌‌‌‌ والیبال قم به برتری 25 بر 21 دست یافتند و کار برای تعیین تیم پیروز این دیدار به ست پنجم کشیده شد که در نهایت والیبالیست‌های قم با حساب 15 بر 9 قزوین را بردند و به مقام سوم لیگ دسته دوم والیبال امیدهای ایران در سال 1396 دست یافتند، ضمن اینکه توابع تهران با شکست تیم گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد و گیلان نایب‌قهرمان شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjj0k.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما