شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 51860
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

لزوم پیگیری مشکلات شهری از سوی خبرنگاران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: خبرنگاران وظیفه دارند مسائل و مشکلات شهری را از مسؤولان استانی پیگیری کنند و مسؤولان نیز باید انتقاد پذیر بوده و در رفع این مشکلات اهتمام ورزند.
لزوم پیگیری مشکلات شهری از سوی خبرنگاران
لزوم پیگیری مشکلات شهری از سوی خبرنگاران
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی در نشست خبری سومین جشنواره طنز مکتوب سوهان روح که پیش از ظهر امروز در سالن آسمان حوزه هنری استان قم برگزار شد، با اشاره به عملکرد ضعیف در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی، اظهار کرد: طی رایزنی‌های انجام شده در نظر داریم تالار شهر به شهرداری واگذار شود تا از ظرفیت این تالار به صورت مطلوب‌تری بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه اولویت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام فعالیت‌های زیرساختی است تصریح کرد: درآمد یکی از فرهنگسراهای استان قم در ماه اول تابستان با کل درآمد سال گذشته همان فرهنگسرا برابر است که این نشان از فعال شدن این فرهنگسرا و پیگیری‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از سلسله نشست‌های قم‌پز به عنوان یک فعالیت فرهنگی مطلوب در راستای شکوفا سازی شاعران طنزپرداز قمی یاد کرد و گفت: در نظر داریم یکی از برنامه‌های قم‌پز را در بوستان‌های شهر اجرا کنیم تا عموم مردم بتوانند از ظرفیت این برنامه استفاده کنند.

وی افزود: خبرنگاران وظیفه دارند مسائل و مشکلات شهری را از مسؤولان استانی پیگیری کنند و مسؤولان نیز باید انتقاد پذیر باشند و در رفع مشکلات اهتمام ورزند.

رفیعی در پایان با بیان اینکه در بحث فرهنگ شهروندی به صورت جدی دچار مشکل شده‌ایم، عنوان کرد: نبود بودجه کافی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی ورزشی دردسر ساز است و امیدواریم مسؤولان در آینده به این بخش توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانیم فعالیت‌های گسترده‌تری انجام دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjyoei.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما